Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ۲ طرح آبرسانی و افتتاح خانه بهداشت در هزارجریب نکا با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

طرح آبرسانی روستای آکرد با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان به منظور تأمین آب شرب مناسب برای اهالی روستاهای آکرد و مناطق اطراف افتتاح شد و مردم از نعمت آب آشامیدنی مناسب و سالم بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افتتاح خانه بهداشت روستای استخرپشت نکا هم در هزارجریب نکا با ۱۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد که در همین راستا مدیر شبکه بهداشت و درمان نکابه خبرنگار ایرنا گفت: از سال ۹۵ تاکنون ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت در نکا به بهره برداری رسید و خدمات مختلف بهداشت ودرمان در حال انجام است.

علیرضا خانجانی افزود: با افتتاح ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت در نکا در مجموع ۸ هزارمتر مربع به سرانه فضای بهداشت و درمان نکا افزوده شد اما همچنان نیازمند افزایش فضا در بخش های مختلف بهداشت و درمان نکا و ورود خیران در این بخش برای کمک به حوزه سلامت هستیم.

همچنین همزمان با سومین روز از هفته دولت، کلنگ زنی و عملیات اجرایی ساخت حسینیه روستای سفیدکوه در هزارجریب با تأمین اعتبار از سوی خیران و مردم و کمک های دولتی نکا آغاز شد.

/ ۷۳۳۲/۱۸۹۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بهداشت و درمان درمان افتتاح بهداشت هزارجریب قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر. سرهنگ تقی نجمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: در طول یکسال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح، بهسازی پل‌های روستایی و ترمیم خانه‌های عالم، اعزام ۶١٠٠ گروهای جهادی در سطح استان و دهها برنامه ریز و درشت انجام گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده، پرداخت ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی ۴٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی انجام شده است.

وی تاکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه، نشست خبری، دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست.

کد خبر 6097049

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌