Web Analytics Made Easy - Statcounter

رودی فولر علاقه بایرن مونیخ به کای هاورتس را تایید کرد.

طرفداری - کای هاورتس هافبک 20 ساله باشگاه بایر لورکوزن به عنوان یکی از گزینه های اصلی بایرن مونیخ برای تقویت تیم در آینده است و علاقه این باشگاه به این بازیکن بر هیچ کس پوشیده نیست. رسانه های آلمان از جمله بیلد و کیکر بارها اعلام کرده اند که بایرن مونیخ تابستان 2020 برای جذب هاورتس اقدام می کند و به احتمال فراوان باید دوباره شاهد رکورد شکنی این باشگاه در زمینه هزینه برای خرید بازیکن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودی فولر مدیر باشگاه بایر لورکوزن در مصاحبه با اسکای درباره علاقه بایرن مونیخ به کای هاورتس گفت:

این قضیه یک راز نیست و چندین بار تماس های تلفنی و ابراز علاقه بوده است. من به صورت مستقیم و دوستانه با رومنیگه صحبت کرده ام و او به کاملا ما را درک کرد که فعلا قصد فروش کای را نداریم. بایرن مونیخ تنها باشگاهی نیست که با ما درباره کای تماس گرفته است. 

قرارداد هاورتس با بایر لورکوزن تا 2022 معتبر است و بسیاری از رسانه ها و کارشناس های حوزه نقل و انتقالات فوتبال معتقدند که باشگاه بعدی برای جذب او باید حدود 100 میلیون یورو هزینه کند.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده

باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ