Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛رئیس جمهور آمریکا گفت، زمین گلف شخصی وی در نزدیکی شهر میامی این کشور مکان احتمالی برای میزبانی از نشست بعدی گروه هفت خواهد بود. او تاکید کرد، هنوز در این زمینه تصمیم قطعی گرفته نشده اما ادعا کرد، هیچ کاندیدای بهتری برای میزبانی از این نشست بهتر از زمین گلف او در میامی مشهور به تفرجگاه "ترامپ نشنال دورال" وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خرداد، رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد، هنوز این کشور به عنوان رئیس دوره ای گروه اقتصادی هفت برای سال ۲۰۲۰ مکان قطعی برای برگزاری نشست بعدی این گروه را تعیین نکرده اما شهر میامی میزبان احتمالی این نشست خواهد بود.

آمریکا با توجه به ریاستش به صورت دوره‌ای در گروه هفت طی سال ۲۰۲۰، میزبان نشست بعدی اجلاس این گروه خواهد بود. اجلاس در حال برگزاری این گروه در شهر بیاریتز فرانسه امروز دوشنبه پایان می‌یابد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد، آمریکا می‌تواند از رخدادهای اجلاس فعلی گروه هفت درس بگیرد. او خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم آنها(فرانسوی‌ها) کار واقعا بزرگی (در میزبانی از این اجلاس) انجام دادند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، ترامپ به خبرنگاران تصریح کرد، زمین گلف او در شهر میامی یک منطقه وسیع در فاصله چند دقیقه‌ای از فرودگاه شهر میامی است؛ منطقه‌ای که مساحتی بزرگ و املاکی دارد که به هر یک از هیات‌های اعزامی به نشست گروه هفت اجازه می‌دهد در طول زمان برگزاری اجلاس ساختمانی را تمام و کمال در اختیار داشته باشند.

ترامپ  در ادامه همچنین گفت آمریکا "دو تماس تلفنی خیلی خوب" از چین دریافت کرده و به زودی دور جدیدی از مذاکراتی جدی را با این کشور آغاز خواهد کرد.

ترامپ در ادامه بیان کرد: ما قرار است شروع به انجام مذاکراتی بسیار جدی کنیم. او در ادامه خاطر نشان کرد، چینی‌ها خواستار برقرار ساختن یک توافق هستند و او عقیده دارد که چنین توافقی نهایتا حاصل خواهد شد.

ترامپ خاطر نشان کرد که قصد دارد در ساعات آینده بیشتر درباره چین حرف بزند.

ترامپ چند روز پیش اقدام به اعمال دور جدیدی از افزایش تعرفه‌های واردات کالا از چین کرد و این اتفاق بعد از آن افتاد که چین نیز مالیاتهای جدیدی را بر واردات کالاها از آمریکا اعمال کرد.

ترامپ تاکید کرد: چینی‌ها اکنون واقعا به دنبال تجارت هستند.

ترامپ از گفتن این که مستقیما با شی جینپینگ رئیس جمهور چین صحبتی داشته خودداری کرد. برچسب ها: ترامپ ، گروه هفت

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ گروه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

کد خبر 6090369

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام