Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:29:59 GMT

سارق جواهرات شهروندان وردآوردی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۲۰۱۰

سرهنگ پیر وندی از دستگیری یکی از سارقان قطعه جواهر ۱۵۰ میلیاردی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیف مراد پیر وندی رئیس کلانتری ۱۸۱ ورد آورد بیان داشت: ساعت ۲۱:۲۶ دقیقه ماموران کلانتری از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مطلع شدند: مردی ۵۲ ساله که مدعی بوده مالک یک قطعه جواهر مدال می‌باشد در محدوده خیابان جوزانی مورد زورگیری قرار گرفته است که ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل شاکی که شاکی به گشت انتظامی مراجعه و اظهار داشت که مالک یک قطعه جواهر مدال دارای زمرد ۱۰۱ قیراتی و الماس و یاقوت زرد طلای ۱۸ عیار می‌باشد که تصمیم به فروش آن گرفته است.

چندی پیش با واسطه یکی از دوستانم به نام همایون با فردی که بازایاب به نام کامران است آشنا شدم که پس از مدتی گفتگو با کامران قرار شد که افرادی که خریدار این قطعه جواهر هستند را به من معرفی کند.

شاکی ادامه داد: فرد بازار یاب امروز با من تماس و اظهار داشت: ۲ فرد را مورد شناسایی قرار داده است و حاضر می‌باشند که قطعه جواهر مذکور را بخرند و قرار شد که من به همراه جواهر به خیابان جوزانی روبروی ساختمان در حال ساخت مراجعه کنم و پس از تایید قطعه جواهر، معامله انجام شود.

شاکی اظهار کرد: با خودروی شخصی ام به نشانی اعلامی مراجعه کردم که فرد بازایاب با ۲ مرد دیگر در آن محل حاضر بودند و وارد کانکس ساختمان در حال ساخت شدیم و قطعه جواهر مورد تایید ۲ خریدار قرار گرفت و قرار شد که بر سر قیمت صحبت کنیم.

قطعه جواهر را به داخل خودروی شخصی ام منتقل کردم و به داخل کانکس برگشتم که در همین هنگام یکی از ۲ نفر که همراه بازاریاب بود با سلاح گرم به طرف من حمله ور و نفر دیگر با شکاندن شیشه خودروام جواهر را سرقت کرده و هرسه با یک دستگاه خودروی سواری مدل بالا از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دریافت شکایت تحقیقات پلیسی آغاز و ماموران موفق شدند مخفیگاه یکی از سارقان را شناسایی کنند، گفت: با هماهنگی قضائی یکی از سارقان در مخفیگاهش در نواب دستگیر و در بازرسی از همان محل، قطعه جواهر سرقتی کشف و متهم به جرم ارتکابی با همکاری سایر همدستانش اعتراف کرد.

کلانتر محله ورد اورد اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی قطعه جواهر سرقتی را به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سارق جواهرات دستگیر شهید رجایی هفته دولت روز کارمند شهید باهنر نفتکش آدریان دریا فرشاد مقیمی بنیاد شهید و امور ایثارگران حوزه های انتخابیه قزوین گروه هفت محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر