Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:32:48 GMT

مراکز خرید دو مقصد محبوب گردشگران

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۲۰۷۱

مراکز خرید دو مقصد محبوب گردشگران

سفر باتو در مطلبی به بیان مراکز خرید دو مقصد محبوب گردشگران پرداخته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سفر باتو، در ادامه می‌توانید مطلبی که توسط این سایت در مورد مراکز خرید دو مقصد محبوب گردشگران آماده‌ شده است را بخوانید.

مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا

معرفی اجناس موجود در طبقات مختلف مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا

کالاهای الکترونیکی، موبایل و کتاب‌فروشی‌ها در طبقه‌های همکف تا دوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه الکترونیکی بزرگی به نام Power buy در طبقه اول قرار دارد. طرفداران مک بوک و محصولات اپل می‌توانند به فروشگاه I-studio در طبقه سوم بروند.

تقریباً هر طبقه‌ای یک کتاب‌فروشی دارد و به علت زیاد بودن گردشگران خارجی در پاتایا، کتاب‌فروشی‌هایی به زبان انگلیسی هم در مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا یافت می‌شوند. در طبقه چهارم یک شعبه بانکی و دستگاه خودپرداز وجود دارد.

فود کورت و رستوران‌های مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا

اگر دوست دارید غذا بخورید در طبقه همکف سنترال فستیوال پاتایا یک فودکورت بزرگ وجود دارد. این فود کورت چند رستوران مختلف فست‌فود هم دارد از جمله: KFC، Burger king و McDonald's.

تعداد انگشت‌شماری رستوران در طبقه‌های یک تا چهار هم موجود است. در این مرکز خرید، زیباترین رستوران‌ها با چشم‌انداز اقیانوس را خواهید یافت. بهترین رستوران‌های سنترال فستیوال پاتایا در طبقه‌های ۵ و ۶ قرار دارند. در این رستوران‌ها انتخاب‌های متنوعی از بستنی تا غذاهای ژاپنی خواهید داشت. در این مرکز از رستوران MK گرفته تا رستوران بومی Sizzler طرفداران زیادی مابین گردشگران دارد.

در این مرکز در تور تایلند همچنین امتحان غذاهای متنوع چون مزه‌های ایتالیایی در رستوران Pan Pan و غذاهای روسی رستوران Sawa را فراموش نکنید.

بازار اغذیه در مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا

در این بازار محصولات باکیفیت تایلندی و خارجی به فروش می‌رسد. این سوپرمارکت بزرگ خیلی تمیز و قیمت نوشیدنی‌های آن ارزان‌تر است. در اینجا غذاهای آماده هم موجود هستند.

سینما و سرگرمی SFX مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا

گروه SF مجموعه‌ای از سینماها و سرگرمی‌ها در تایلند است. سینما SFX در طبقه هفتم همراه با سرگرمی‌هایی چون بولینگ و کارائوکه است. در اینجا تمام فیلم‌های جدید خارجی و تایلندی پخش می‌شوند. سینما SFX مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا، صندلی‌های فرست کلاس دارد. در صورت رزرو این صندلی‌ها برای شما نوشیدنی، اسنک و پاپ‌کورن ارائه می‌دهند. برای فرار از گرمای پاتایا، تماشای فیلم در این سینمای کولردار لذت‌بخش است. اگر بلیط شما فرست کلاس باشد در صورت سردی هوای سینما برایتان پتو هم می‌آورند. قیمت بلیط سینما همچنین خیلی مناسب هست.

پارکینگ مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا

پارکینگ سنترال فستیوال پاتایا ظرفیت ۲۰۰۰ وسیله نقلیه را دارد.

ساعت کاری مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا

همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب

شماره تماس:

۰۶۶۳۸۹۳۰۹۹۹

بهترین مراکز خرید در کشور مالزی

مرکز خرید مید ولی مگامال کوالالامپور

بهترین فرصت ها برای خرید در مالزی و تور مالزی  دقیقا نه در داخل خود بنگسار بلکه در نقطه‌ای بسیار نزدیک به آن یعنی مرکز خرید مید ولی مگا مال پیدا خواهید کرد مرکز خرید مگا مال یکی از بزرگ‌ترین‌ها در آسیای جنوب شرقی هست و شکی وجود ندارد که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های خرید را دارد از ایستگاه بنگسار تا مرکز خرید مید ولی مگا مال فقط چند دقیقه با استفاده از یک پل هوایی بزرگ فاصله دارد.

Lot10 مرکز خرید

به گزارش سفر باتو، این مرکز خرید از سال نودویک میلادی کار خود را آغاز کرد و در زمان خود یکی از بهترین و شیک‌ترین مراکز خرید مالزی بود البته مراکز خرید جدید و مدرن توانسته‌اند جای این مجموعه تجاری را بگیرند ولی این مرکز خرید به خاطر موقعیت مرکزی عالی و دسترسی راحتی که به مناطق اصلی شهر دارد هنوز هم جزو محبوب‌ترین مراکز تجاری است این مجموعه یک فود کورت با الهام از چین قدیم دارد این فودکورت بیست‌وپنج غرفه خیابانی دارد که بهترین غذاهای چینی مالزیایی و سنگاپوری را سرو می‌کنند این مرکز تجاری یک مرکز تجاری مناسب برای خریدهای میان رده به بالا است.

مرکز خرید وان اوتاما

این مرکز خرید هم از مراکز خرید مهم شهر کوالالامپور به شمار می‌آید که دورتر از سی تی سنتر است ولی هنوز در محدوده شهر کوالالامپور هست در مرکز خرید اوتاما بیش از ششصد و پنجاه فروشگاه همراه با تعداد زیادی غذاخوری و رستوران و سالن بازی و سرگرمی وجود دارد مرکز خرید وان اوتاما دارای مساحتی به‌اندازه پنج میلیون فوت مربع هست که در بندر اوتاما واقع شده است.

همچنین در مورد تور دبی می‌توانید در سایت سفر باتو بخوانید.

مرکز خرید سانگی وانگ پلازا

این مرکز خرید بیش از دو دهه است که در کوالالامپور راه‌اندازی شده و یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های خرید در ناحیه باکیت بین تانگ است. سانجی وانگ پلازا با گذشت دو دهه هنوز هم با وجود مراکز خرید شیک و مدرنی که در کوالالامپور ساخته‌شده‌اند مسافران و گردشگران را به‌سوی خود جذب می‌کند در مرکز خرید سانجی وانگ بیش از پانصد غرفه خرده‌فروشی وجود دارد که هر چیزی از غذا گرفته تا لباس را می‌فروشند آخرین طبقه این مرکز خرید قدیمی اما زیبا به محصولات مد و پوشاک جوانان و انواع مختلف از مارک‌ها و برندهای داخلی و جهانی وجود دارد که برای یک خرید خوب اختصاص می‌یابد و می‌تواند برای شما کافی باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر باتو تور مالزی تور تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده سراسر استان مورد بررسی واقع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی، ظهر امروز_ یک‌شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مرکز مهر خانواده در استان‌ها اظهار کرد: این مرکز به منظور ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام راه‌اندازی شد و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در این استان ۲۲ مرکز مهر خانواده در حال فعالیت است که در سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز وارد شده بود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به اینکه تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است، گفت: علاوه بر این مرکز، مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در مازندران فعالیت دارد.

موسوی با تاکید بر اینکه ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری این استان مازندران است، اظهار داشت: بی‌شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری مازندران به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۱۲۳ هزار و ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرار گرفت و دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شد که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 750817

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب