Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@08:23:18 GMT

سرقت الماس ۱۵ میلیارد تومانی در تهران

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۲۰۸۹

سرقت الماس ۱۵ میلیارد تومانی در تهران

رکنا: مدتی قبل ماموران کلانتری وردآورد از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با خبر شدند که یک قطعه جواهر به ارزش چندین میلیاردتومان از مردی ۵۲ ساله در محدوده خیابان جوزانی به شیوه زورگیری مورد سرقت قرار گرفته است که درهمین راستا برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند و با حضور ماموران در محل شاکی اعلام کرد که یک مدال با قطعه جواهر زمرد ۱۰۱ قیراتی و الماس و یاقوت زرد طلای ۱۸ عیار از وی به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد در ادامه تحقیقات به کلانتری مراجعه کرد و به ماموران گفت: چندی پیش با واسطه یکی از دوستانم به نام همایون با فردی بازاریاب به نام کامران آشنا شدم و پس از مدتی گفت و گو با کامران قرار شد که افرادی را که خریدار این قطعه جواهر هستند به من معرفی کند. فرد بازاریاب امروز با من تماس گرفت و گفت که دو مشتری برای جواهر پیدا کرده که آنها حاضرند، جواهر مذکور را با قیمت بالایی از من بخرند که در همین راستا قرار ملاقات گذاشتیم و که من به همراه جواهر به خیابان جوزانی روبه روی ساختمانی در حال ساخت رفتم.

شاکی ادامه داد: پس از حضور در محل با فرد بازایاب و دو مرد دیگر که در محل حاضر بودند و وارد کانکس ساختمان در حال ساخت شدیم و قطعه جواهر مورد تایید دو خریدار قرار گرفت و قرار شد که بر سر قیمت صحبت کنیم. من هم قطعه جواهر را به داخل خودروی شخصی ام منتقل کردم و به داخل کانکس برگشتم که در همین هنگام یکی از دو نفر که همراه بازاریاب بود با سلاح گرم به طرف من حمله ور شد و نفر دیگر با شکستن شیشه خودرو، جواهر را سرقت کرده و هرسه با یک دستگاه خودروی سواری مدل بالا از محل متواری شدند.

با اخذ شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد و ماموران با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی موفق شدند مخفیگاه یکی از سارقان را در محله نواب شناسایی کنند که با هماهنگی مقام قضائی به این محل رفته و سارق را دستگیر کردند. همچنین در بازرسی از محل قطعه جواهر سرقتی که بر اساس برآوردها بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال قیمت داشت کشف شده و به مالباخته تحویل داده شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: سرقت الماس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف عتیقه جات هخامنشی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس، محسن سلیمانی  فرمانده انتطامی چالوس در جمع خبرنگاران  در چالوس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی  افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
 
سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات اشیا تاریخی به تعداد 308 قطعه، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام کشف شد.

فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: این اشیاء کشف شده توسط کارشناس میراث فرهنگی تایید شده اما هنوز قیمت گذاری نشده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳