Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@06:24:42 GMT

سرقت مجسمه قیصر امین پور!

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۲۱۸۹

سرقت مجسمه قیصر امین پور!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مجتبی موسوی با اشار به سرقت سردیس قیصر امین‌پور از محل نصب آن واقع در منطقه 2 شهرداری تهران  اظهار کرد: این موضوع روز گذشته از سوی سازمان زیبا سازی شهرداری منطقه 2 به معاونت فرهنگی سازمان زیبا سازی شهر تهران اطلاع داده شد و در این مدت هنوز فرصت نشده است که زوایای مختلف این موضوع را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این سردیس در دوره گذشته مدیریت شهری در بلوار قیصر امین پور نصب شد که البته در این دوره و در مقطعی برای اصلاح هندسی این معبر ، سردیس موقتا برداشته و مجدداً در همان محل نصب شد.

موسوی افزود: معمولاً جنس این مجسمه‌ها از برنز بوده و در واقع افرادی که این گونه مسجمه‌ها را سرقت می‌کنند از آن برای ذوب کردن استفاده می‌کنند و در کل به لحاظ هنری این مجمسه‌‌ها ارزش دارد اما به لحاظ ریالی چندان با ارزش نیست.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان زیباسازی شهر تهران درباره ساخت مجدد و نصب این سردیس گفت: حتماً ساخت مجدد آن اولویت و برنامه ما است اما شاید این بار دیگر مجسمه از جنس برنز ساخته نشود و جنس دیگری در نظر گرفته شود.

وی اظهار امیدواری کرد که سریال سرقت مجسمه‌های پایتخت آغاز نشود و با افراد خاطی در این زمینه برخورد شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرقت شهرداری شهر تهران قیصر امین پور فرهنگی و اجتماعی مجسمه پایتخت قیصر امین پور مجسمه سردیس سرقت مجسمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سرقت از مزون لباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و در جریان آن با بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه است با همدستی دو نفر دیگر، در ساعات نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده و آن را در این فضا آگهی کرده‌اند. همین سرنخ مقدمه‌ای برای دستگیری این افراد شد.

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوزهای قضایی و با به‌کارگیری شیوه‌های پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان را دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستانش را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت:‌متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد