Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ساعتی پیش و در سومین روز از هفته دولت و در مراسمی با حضور اسد عبداللهی، فرماندار خرم آباد، مجتبی ملکشاهی، معاون توسعه فرمانداری شهرستان ، سیروس بیرانوند بخشدار مرکزی، مراد بیرانوند، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و غلامرضا لطفعلیان، مدیر عامل شرکت گاز استان، گلخانه هیدروپونیک گل رز در خرم آباد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی فرمانداری خرم آباد در این باره گفت: این گلخانه با متراژ ۶ هزار متر مربع و ۴۰ هزار قلمه گل رز، روزانه به طور میانگین ۱۵۰۰ و سالانه ۵۵۰ هزار شاخه گل در رنگها و واریته های مختلف قرمز سفید نباتی لب صورتی زرد و... تولید می کند.

سرمایه گذاری ۳ میلیاردی توسط سرمایه گذار

سجاد شفیعی ادامه داد: اعتبار هزینه شده در این طرح حدود ۴ میلیارد تومان است که سه میلیارد تومان آن توسط صاحب طرح و مجری و مابقی از محل تسهیلات تامین گردیده است .

این مرکز تولیدی به طور مستقیم ده نفر و غیر مستقیم هشت نفر اشتغال ایجاد می کند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اشتغال سرمایه سرمایه گذاری مدیر روابط عمومی مدیر عامل شرکت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد