Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان در مراسم بزرگداشت روز پزشک و دارو ساز اظهار کرد: یک میلیون 120 هزار نفر معادل 60 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و از دفاتر مختلف صندوق های 5 گانه بیمه سلامت در استان خدمات دریافت میکنند.

وی با اشاره به طرح ارجاع الکترونیک اظهار کرد: استان گلستان در روند  اجرای این طرح با هیچ استانی قابل قیاس نیست و پیشرفت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان خاطر نشان کرد: پرداخت های سازمان بیمه سلامت نسبت به گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است و دو ماه از میانگین پرداخت های کشوری جلوتر است.

حسینی تصریح کرد: مدیریت هزینه های بیمه سلامت از حوزه پزشکی آغاز میشود و بایستی پزشکان از تجویز اقلام دارویی غیر ضروری خودداری نمایند.

وی ضمن بیان اینکه 86 درصد بیمه شدگان در استان گلستان حق بیمه پرداخت نمیکنند، اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت حدود 30 میلیارد تومان هزینه در ماه پرداخت میکند این در حالی است که مجموع هزینه دریافتی سازمان کمتر از 3 میلیارد تومان است.

وی ضمن بیان  لزوم تغییر رفتار درمانی مردم، یادآور شد:  درخواست های بدون نسخه مردم از داروخانه ها بسیار زیاد است و در نتیجه مردم با استفاده از این داروها نتیجه مطلوب را به دست نمی آورند و این موضوع سبب اتلاف اقلام و داروهای پزشکی میشود.

حسینی در پایان با اشاره به تحت پوشش قرار دادن مددجویان توسط بیمه سلامت،  بیان داشت: از بین 25 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد شهری 14 هزار نفر دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده اند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان پزشک دارو سلامت سید محمد حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، همو دیالیز، دیالیز صفاقی، بال پروانه‌ای، پیوند، سرطان، اختلالات مزمن روان، اوتیسم و ام اس بابت خدمات دندانپزشکی از مزایای صندوق تا سقف معینی در سال بهره مند می‌شوند.

وی افزود: کاهش تولد بیمار تالاسمی ماژور در برخی سال‌ها به صفر رسیده و بیمه سلامت در این مسیر نقش مؤثری در تأمین منابع برای تشخیص بیماری داشته است.

ناصحی گفت: بیمه سلامت در درمان، تأمین دارو و برخی جراحی‌ها نگاه ویژه به بیماران تالاسمی داشته است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیماران تالاسمی که به داروهای تولید داخل حساسیت داشته باشند با تجویز پزشک معتمد می‌توانند از پوشش بیمه‌ای داروهای خارجی بهرمند شوند.

کد خبر 6098869 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود