Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیرو بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از وزیر امور خارجه عنوان شد که تحریم ظریف، سیاست‌های فریب‌کارانه و دوگانه ایالت متحده آمریکا را نشان می‌دهد که از یک سو مدعی مذاکره با ایران است و از طرف دیگر عملا دیپلماسی را تحریم می‌کند. تاریخ انتشار: 17:50 - 04 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۷۴۶ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از وزیر امور خارجه و محکومیت تحریم او از سوی آمریکا را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این بیانیه به شرح زیر است:

«دولت قدرمآب آمریکا در راستای سیاست‌های خصمانه خویش، رئیس دستگاه دیپلماسی ایران را در فهرست تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه خود قرار داده است. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی دکتر محمد جواد ظریف، رئیس وزارت خارجه ایران را زبان گویای ملت رشید ایران در مجامع بین‌المللی دانسته و بر این باوریم که تحریم ظریف، سیاست‌های فریب‌کارانه و دوگانه ایالت متحده آمریکا را نشان می‌دهد که از یک سو مدعی مذاکره با ایران است و از طرف دیگر عملا دیپلماسی را تحریم می‌کند.

ما امضاء کنندگان این بیانیه ضمن تشکر از دکتر جواد ظریف این اقدام نابخردانه آمریکا را به شدت محکوم کرده و به سردمداران کاخ سفید و تیم شرور «ب» هشدار می‌دهیم که ملت ایران ثابت کرده است که در باب دشمنان ظالم همانند کوه استوار ایستاده و این گونه اقدامات جنگ‌طلبانه و خصمانه و مغایر اصول و مقررات حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد را نشانه‌ای از استیصال و نوعی بدعت خطرناک و تروریسم سیاسی و دیپلماتیک می‌داند. هیچ کس و هیچ ابزاری نمی‌تواند از نفوذ کلام وزیر امور خارجه ایران جلوگیری کند. قطعا این اقدامات زمینه‌ساز اتحاد و انسجام هر چه بیشتر آحاد مردم با هر سلیقه سیاسی در برابر دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان وزیر امورخارجه رئیس دستگاه دیپلماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا

محمد جواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان در شبکه ایکس و در صفحه شخصی خود در ارتباط با اعتراضات دانشجویی در آمریکا  نوشت :‌ «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم های شریف شرف دارند.

وی افزود: دولت ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاه‌های جهان
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است