Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@05:53:15 GMT

دستگیری یک شرور به جرم شرکت در نزاع دسته جمعی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۲۵۱۱

دستگیری یک شرور به جرم شرکت در نزاع دسته جمعی

به گزارش وانانیوز، 

سرهنگ سعید راستی در این باره اظهار کرد: اواسط ماه گذشته تعدادی از اراذل و اوباش جنوب غرب تهران در محله شمشیری با انواع سلاح سرد از جمله شمشیر، قمه، چماق و ...  ایجاد درگیری و نزاع دسته جمعی کردند. این افراد طی این نزاع اقدام به عربده کشی و ضرب و جرح چند تن از شهروندان کردند. همچنین تعدادی از خودروها را تخریب کرده و پیش از رسیدن پلیس از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلیس از لحظات اولیه تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند گفت: ماموران پلیس طی عملیات‌های متفاوت تعدادی از این اراذل و اوباش را که در درگیری نیز حضور داشتند شناسایی و دستگیر کردند، اما همچنان برخی از این افراد متواری بودند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری این افراد ادامه داشت تا اینکه یکی از افراد به نام «م» که در درگیری حضور داشت دستگیر شد افزود: پس از شناسایی «م» بر اساس دستور مقام قضایی متهم به جرم قدرت نمایی و تخریب اموال عمومی و خصوصی در حوالی محله "یافت آباد" دستگیر و به دادسرا تحویل داده شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به این‌که پلیس، اجازه قدرت‌نمایی به افراد مخل نظم عمومی را نمی دهد، اظهار کرد: تلاش برای دستگیری سایر اراذل و اوباش حاضر در این درگیری، همچنان ادامه دارد.


سرهنگ راستی، در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد خلاف قانون و مقررات اجتماعی و روبرو شدن با آسیب‌های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تهران نزاع جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

با گذشت چند روز از کشف گورهای دسته جمعی شهدای فلسطینی در محوطه مرکز درمانی ناصر در شهر خان یونس در نوار غزه، تلاش های تیم های تفحص و دفاع شهری به منظور بیرون کشیدن پیکر سایر شهدا و شناسایی هویت این افراد با دشواری فراوان ادامه دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، بیمارستان ناصر در شهر خان یونس شاهد کشف گور دسته جمعی بیش از 200 شهید فلسطینی است که با دستان و چشمانی بسته به دست نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

 

.

 

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین در تشریح ابعاد جنایت صهیونیست ها در این مرکز درمانی به خبرنگار تسنیم در غزه گفت: تاکنون نزدیک به 185 تا 190 شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از 300 تا 400 شهید نیز فراتر خواهد رفت.



همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزهایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها




پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد
  • نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان