Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدمه ایستگاه فضایی نقطه اتصال یک کپسول سایوز به این ایستگاه را تغییر دادند و قرار است عملیات اتصال کپسول سایوز حامل ربات انسان نمای روسیه به ایستگاه فضایی بین المللی دوباره انجام شود.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، خدمه ایستگاه فضایی بین المللی به طور موفقیت آمیز کپسول فضایی سایوز MS-۱۳ را به یک نقطه اتصال دیگر در ایستگاه منتقل کردند تا به این ترتیب یک کپسول دیگر نیز به ایستگاه متصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی عملیات امروز، الکساندر اسکورتسوف، درو مورگان و لوکا پارمیتانو پس از پوشیدن لباس فضانوردان کپسول سایوز MS-۱۳ را که بخشی از ایستگاه فضایی بین المللی است به یک نقطه اتصال دیگر منتقل کردند.

این مانور در حالی انجام می‌شود که روز شنبه کپسول سایوز MS-۱۴ نتوانست به ایستگاه فضایی بین المللی متصل شود. این کپسول حامل ربات انسان نمای روس به نام «فدور» و اکنون در فضا معلق است.

عملیات اتصال MS-۱۴ به دلیل اختلال در سیستم کنترل اتوماتیک اتصال در ایستگاه فضایی بین المللی انجام نشد. قرار است روز سه شنبه عملیات اتصال این کپسول به ایستگاه دوباره آزمایش شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایستگاه فضایی بین المللی کپسول سایوز ms 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید همچنان با یک نقشه راه دقیق و روشن به آینده نگاه می کند. اینکه استعدادهای بزرگ را قبل از اینکه قیمتشان سر به فلک بکشد، بخرد. 

این ایده مستلزم خطراتی است، زیرا شما باید بازیکنانی را در سن پایین به خدمت بگیرید و ممکن است همه چیز به دلایل زیادی اشتباه پیش برود، اما باشگاه مادریدی در سال های اخیر نشان داده است که می داند چگونه ستاره های جوان را جذب کند. فده والورده، کاماوینگا، وینیسیوس و رودریگو بهترین نمونه ها هستند.

همه چیز نشان می دهد که نفر بعدی لیست، فرانکو ماستانتونو خواهد بود، هافبک ریورپلاته که تنها 16 سال سن دارد و دنیای فوتبال را عاشق خود کرده است. او توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده ولی رئال دست بالاتر را دارد. 

طبق ادعای نشریه کلارین آرژانتین و نیز مارکا اسپانیا، بارسا از رقابت کنار کشیده و رئال که با ریور مذاکراتی جدی داشته، بر سر انتقال او به توافقات اولیه دست یافته است. ابتدا جونی کالافات و سپس خوزه آنخل سانچز (مدیر اجرایی)، وارد عمل شدند تا ماستانتونو رئال را به هر تیم دیگری ترجیح دهد.

ایده مادریدی ها این است که در اسرع وقت او را به خدمت بگیرند و سپس تا سال 2025 صبر کنند، یعنی زمانی که او 18 ساله می شود (در 14 آگوست 2025). بند فسخ فرانکو 45 میلیون یورو است ولی رئال می خواهد او را با قیمتی کمتر، بخرد. 

ماستانتونو می تواند فده والورده جدید رئال باشد. فده نیز در 16 سالگی جذب رئال شد و حالا ستاره‌ای بی‌جانشین شده است.

دیگر خبرها

  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی
  • طراحی نیمکت مواج برای اتاق‌های انتظار (فیلم)
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • فضانوردان چینی پس از ۶ ماه به زمین بازگشتند
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • ۳ فضانورد چینی به زمین بازگشتند
  • فضانوردان چین به زمین بازگشتند
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند