Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:38:02 GMT

آغاز ثبت نام دانشجو در پردیس بین‌المللی کیش

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۲۸۰۴

آغاز ثبت نام دانشجو در پردیس بین‌المللی کیش

به گزارش روز دوشنبه  ایرنا  در این اطلاعیه آمده است: پردیس بین‌المللی کیش  دانشگاه تهران بر اساس مجوز شماره ۱۱۱۶۱۹/‏۲ ‏ مورخ  ۲۵/‏۰۵/‏۱۳۹۶ و شماره ۱۸۴۵۵۱/‏۲۲/‏۲ مورخ ۰۸/‏۱۰/‏۹۳  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ از طریق آزمون اختصاصی (شیوه نامه بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی و مصاحبه) دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان در صورت داشتن شرایط لازم (مندرج در شیوه نامه)، می توانند از روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه تا  چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه برای انجام مراحل ثبت نام الکترونیکی و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس Academics.ut.ac.ir مراجعه کنند.  

 پردیس بین المللی کیش به عنوان زیر مجموعه ای از  دانشگاه تهران  در سال 1386 در جزیره زیبای کیش تاسیس شد. این پردیس در چارچوب تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به استناد مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران و بر اساس مفاد اساسنامه و ضوابط و مقررات مربوط به آن اداره می شود. پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به استناد اساسنامه خود اهداف مهمی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است. مهمترین اهداف این پردیس عبارتند از: تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور مطابق استانداردهای بین المللی، گسترش آموزش عالی در مناطق آزاد و استفاده از همه ظرفیت های دانشگاه تهران برای بین المللی شدن، ورود به عرصه رقابت بین المللی برای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و جذب دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی و ارتقای شاخص های علمی دانشگاه و توسعه مرزهای دانش. در حال حاضر حدود 2600 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در مجموعه رشته های فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم پایه، هنر و علوم انسانی در پردیس کیش مشغول تحصیل هستند که از ظرفیت اساتید مبرز دانشگاه تهران و دیگر امکانات اموزشی و رفاهی پردیس استفاده می نمایند و حدود 2700 نفر تا کنون از این پردیس فارغ التصیل شده اند.

1339

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است