Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالنبی موسوی‌ فرد روز دوشنبه در جشنواره شهید رجایی استان در سالن امام رضا(رع) شهرک نفت اهواز، اظهارداشت: خداوند از طریق مختلف بندگان خود را امتحان می کند و در این بین با وجود همه مشکلاتی که پیش می آید انتظار این است که خط قرمزهای تعیین شده حفظ شوند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سطح جامعه، عنوان کرد: در این صورت است که عمل به تکلیف الهی باعث گشایش مسیر و رفع مشکلات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه مدیران کشوری نیز ضمن عمل به تکلیف باید دارای شاخص هایی در تراز دولت و نظام اسلامی باشند، افزود: جمهوری اسلامی نمونه هایی از مدیران مانند شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و چمران کم ندارد.

او یادآور شد: در سخت ترین شرایط انقلاب این چهره‌های سرشناس نظام بودند که حضور داشتند و به الگویی برای دیگر مدیرانی تبدیل شدند و امروز هم مانند آنها را در کشور کم نداریم.

وی با اشاره به اینکه اگر در کشور شاخص های دینی و قرآنی رعایت شود، برای برون رفت از مشکلات نیازی به مذاکره با دیگر کشورها نیست، گفت: این حرف به معنی قطع ارتباط نیست بلکه تاکید بر پایداری و خودباوری به داشته های داخلی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: در مقام مدیریت باید به این باور برسیم که با نگاه به داخل توان و قدرت لازم برای حل مشکلات را داریم.

فعالیت ۶۹۵ حوزه مالیاتی در خوزستان

مدیر کل امور مالیاتی استان خوزستان نیز به عنوان یکی اعضای شورای اداری استان که موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی استان شد، گفت:  این اداره کل افتخار دارد که به عنوان متولی دریافت مالیات ، خون را به رگ تمام دستگاه های خدمتگذار نظام تزریق کند.

جهانشاه ارزانی بیرگانی ادامه داد: برای کسب رضایتمندی شهروندان، ۶۹۵ حوزه مالیاتی به علاوه واحدهای مختلف به عنوان میز خدمت در سراسر استان مشغول خدمت هستند.

وی با بیان اینکه سازمان مالیاتی کشور بعد از انقلاب گام‌ های توسعه و پیشرفت نظام اداری را طی کرده است، افزود: به همین دلیل می توان گفت این سازمان امروز در دولت های الکترونیک تقریباً در خاورمیانه پیشرو و  پیشتاز است.

بر اساس این گزارش، اداره کل امور مالیاتی استان در جشنواره شهید رجایی  موفق به کسب عنوان برتر دستگاه های اجرایی در ارائه میز خدمت معرفی شد.

۹۹۳۱/۶۰۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انقلاب توسعه و پیشرفت جامعه خاورمیانه نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لنگرود اظهار کرد: جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع و متعلق به انبیای الهی است.

وی با اشاره به اینکه لنگرود شهرستانی با نام و نشان و ریشه دار است، گفت: لنگرود در حوزه‌های مختلف از جمله در دیانت و عمق شیعه افتخاراتی داشته و اسم این شهرستان را برجسته کرده است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه لنگرود از لحاظ تراکم جمعیت رتبه سوم را در گیلان دارد، ادامه داد: اما از حیث تشکیل پرونده برای اثر اختلاف جرایم دارای رتبه سیزدهم است و این آمار با توجه به تراکم جمعیت خوب است.

وی با اشاره به اینکه آمارها نشان دهنده این است که تمام مسؤولان در این شهرستان به خوبی کار کردند و انسجام خوبی در بین مردم و مسؤولان وجود دارد، ادامه داد: زمانی مسؤولیت ارزش پیدا می‌کند که بتوانیم اقامه عدل و دفع ظلمی را انجام دهیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به آتش سوزی رخ داده در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اضافه کرد: اگر در حادثه امام زاده ابراهیم شفت عمل به وظیفه صورت می‌گرفت آن حادثه تلخ رخ نمی‌داد.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید مشکلات مردم را جزو دغدغه‌های خود بدانند و در جهت رفع آن گام بردارند، افزود: جایگاه قضا و قاضی بسیار بالا است، بنابر این انتظار ما از قضات این است با قاطعیت و همت مضاعف برای اجرای عدالت و رسیدگی به مشکلات مردم تلاش کنند.

صادقی نیارکی ادامه داد: توجه به حوزه پیشگیری در شهرستان یک اقدام مؤثر، کم هزینه و پر فایده است و انتظار می‌رود رئیس جدید حوزه قضائی به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

رئیس کل دادگستری گیلان بیان کرد: برای پیشبرد اهداف نیازمند به وحدت هستیم و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه دست به دست هم دهند و انسجام داشته باشند تا گره‌های شهرستان گشوده شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا باید حمایت‌های لازم از مدیران را در تصمیمات شهر داشته باشند، گفت: باید اولیت‌های شهرستان را با هم فکری مسؤولان شهرستان در دستور کار قرار دهند و مشکلات را حل رفع کنند.

صادقی نیارکی از جمله این مشکلات شهرستان را پرونده‌های امور مرتبط به خانواده ذکر کرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده تا هزینه‌های پیشگیری کاهش یابد و در راستای تحقق این امر مهم همه باید پای‌کار باشند.

گفتنی است، در این مراسم «محمد کرمی» به عنوان دادستان جدید و «سید هاشم میرحسینی» به عنوان رئیس دادگستری لنگرود معرفی شد و «تیمور یوسفی» به عنوان معاون قضائی دادگستری گیلان معرفی شد.

کد خبر 6098125

دیگر خبرها

  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است