Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسانی بودند به ما می‌گفتند با احمدوند جلسه‌ای قرارداد ببندید، اما باشگاه زیر بار این مسئله نرفت. تاریخ انتشار: 18:36 - 04 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۷۴۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محسن خلیلی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران صحبت‌های زیر را انجام داد:

*امیدواریم مثل سال گذشته بازی با تراکتور در کمال آرامش برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  *علی‌رغم اینکه سال گذشته تهدیدهایی علیه پرسپولیس بود اما اتفاقی نیفتاد.   *امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند با تراکتور برگزار شود و آن تیمی که لیاقت دارد برنده بازی باشد.   *ما در ترکیه بودیم، چند بازیکن زیر ۲۳ سال به تیم اضافه شدند که احمدوند هم یکی از این بازیکنان بود.   *آمدیم ایفمارک و از احمدوند تست گرفتیم. ماده‌ای که او مصرف کرده بود جزو آن موارد تست بوده است. دکتر حقیقت پس از اینکه جواب آزمایش آمد، به من و کالدرون گزارش داد. من هم به باشگاه گزارش دادم. باشگاه هم به علت دفاع از منافع خودش تصمیم گرفت، ریسک نکند.   *احمدوند برای تست مجدد، چند روز از تست دادن سرپیچی کرد. به پرسپولیس حق بدهید که از خودش و هوادارانش دفاع کند. اگر چنین قراردادی بسته می‌شد و در آینده اتفاقی می‌افتاد، به ما خرده می‌گرفتند.    *کسانی بودند که به ما می‌گفتند با او جلسه‌ای قرارداد ببندید اما باشگاه زیر بار این مسئله نرفت.   *آدم‌های مجازی چند وقت است که به من حمله می‌کنند و این مسئله تکراری شده است.   *جالب است این همه تیم در لیگ برتر داریم و تمام مشکلات موجود به سرپرست پرسپولیس ربط داده می‌شود.   *عنوان می‌کنند هوا و زمین بد است و آن را به محسن خلیلی ربط می‌دهند. بلیت مشکل دارد، محسن خلیلی باید پیگیری کند. تمام مسائل تیمی را من برطرف می‌کنم.   *علی کریمی برای همه ما عزیز است. آنفالو (دست از تعقیب در شبکه اجتماعی کشیدن) شدنم در فضای مجازی توسط علی کریمی را به باقری گفتم. ما هر کدام حدود ۱۰۰ تا فالوور داریم و علی کریمی نمی‌تواند همه هم‌تیمی‌هایش را فالو کند. کریمی از ابتدا من را فالو نکرده بود و من از اول این سعادت را نداشتم.   *کسانی از خارج کشور به هواداران خط می‌دهند و ادای پرسپولیسی بودن را در می‌آورند. آنها فقط ایجاد حاشیه می‌کنند.   *فوتبال ما را فضای مجازی به حاشیه می‌برد. افراد کوچک به شناخته شده‌ها تهمت می‌زنند، اما سابقه آنها مشخص است و همه می‌دانند که آنها چه کار کردند و چه دلالی‌هایی کرده‌اند.    *یکی از کارهای خوبی که باشگاه پرسپولیس کرد این بود که پیج اصلی باشگاه را پس گرفت. آن پیج از بیرون کنترل می‌شد  و اکنون از طریق نیروهای رسانه‌ای خود باشگاه کنترل می‌شود.   *در فضای مجازی ۱۰۰ و ۲۰۰ پیچ فیک می‌بینیم که هر کدام هم فالوور‌های زیادی دارند، این‌ها با هم تیم شده‌اند و امیدوارم خدا به راه راست هدایت‌شان کند.   *من در این باشگاه آقای گل و قهرمان شدم. زمانی که خیلی‌ها داشتند شیر می‌خوردند و نمی‌دانستند فوتبال چیست، من در این فوتبال بودم و در تیم ملی بازی می‌کردم.   *مشخص است که چه کسانی دلالی می‌کنند، چه سابقه‌ای دارند، چه کارهایی کرده‌اند و چه پرونده‌هایی دارند.    *مسئولان قول داده‌اند که با اسپانسر قوی‌تر قرارداد ببندند.   *به توپ‌ها اعتراض کردم اما فتاحی گفت سرپرست نمی‌تواند در مورد این موارد صحبت کند.   *بیشتر بازیکنان ما از کیفیت توپ ناراضی هستند.   *جونیور حتما کیفیت بالایی داشته که مدنظر کالدرون بوده است، هر چند که ما بازیکنان با کیفیتی در خط حمله داریم.   *پرسپولیس تیمی است که ثبات دارد، سه سال متوالی قهرمان لیگ شده و در سوپرجام هم دبل کرده است. با این اوصاف به نظرم جای برخی از بازیکنان ما در انتخاب بهترین‌ها خالی بود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن خلیلی پرسپولیس تهران لیگ برتر فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه نگاری با قدرت تیتر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دکتر مراد عنادی، تحلیل گر ارشد مسائل سیاسی و رسانه در یادداشتی درباره قدرت تیتر در رسانه ها نوشت: بدون شک مزیت نسبی روزنامه‌ ها در قدرت تیتر آنها نهفته است. گرچه گزارش میدانی ذیل روزنامه نگاری تحقیقی یا خبر تحلیلی و سوژه یابی هوشمندانه همگی ابزار قدرت رسانه های مکتوب محسوب می شوند اما این قدرت تیتر و خلاقیت در تیترزنی جذاب است که همچنان نبض تپنده دنیای روزنامه نگاری به شمار می رود.

به اعتقاد کارشناسان قدرت صدا در رادیو، قدرت تصویر در تلویزیون و سرعت انتشار خبر در فضای مجازی از مزیت های نسبی این رسانه ها هستند که در این بین قدرت تیتر که در نیم تای بالای صفحه یک روزنامه ها درج می شود مزیت نسبی و اختصاصی مطبوعات است.

در دنیای امروزی ممکن است مخاطبان با ذائقه های فست فودی فرصت خواندن همه صفحات روزنامه ها را نداشته باشند اما بدون شک از مخاطبان خاص و وفادار تا مخاطبان عام همگی در نگاه نخست تیتر یک مطبوعات را از نظر می گذرانند و این یعنی دیده شدن.

با این نگاه هر چند با رشد روزافزون رسانه های نوظهور و چالش آنها با رسانه های با قدمت بیشتر از جمله رسانه های مکتوب، از میزان تیراژ یا شمارگان روزنامه ها کاسته شده است اما روزنامه ها با قدرت تیتر یک و فتو تیتر یا همان تیتروعکس همچنان محل توجه مخاطبان و اثرگذاری در فضای رسانه ای هستند.

صرفنظر از قدرت تیتر و به رغم برداشت بعضا تهدید محور از سهم خواهی رسانه های نوظهور مجازی به نظر می رسد رسانه های مکتوب و حتی رادیو وتلویزیون با بهره گیری از بستر فضای مجازی به عنوان فرصت می توانند بر میزان برد و اثرگذاری خود بیافزایند.

در سال های اخیر برخی رسانه های مکتوب با هوشمندی توانسته اند با تولید گزارش های میدانی و تیترهای جذاب که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته اند نه تنها خلا کاهش تیراژ را پر کنند که حتی بیشتر دیده شوند و مخاطبان میلیونی پیدا کنند.

با این اوصاف و به رغم این که خرید روزنامه در کیوسک ها یا دکه های فروش مطبوعات رفته رفته جای خود را به پیشخوان روزنامه در فضای مجازی و گوشی همراه علاقمندان داده است اما روزنامه ها همچنان پرفروغ در عرصه رقابت فشرده رسانه ها حضور داشته و در باشگاه رسانه ای و بازیگران جدید آن با قدرت تیتر خودنمایی می کنند.

کد خبر 848172 برچسب‌ها رسانه - خبرگزاری روزنامه

دیگر خبرها

  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید