Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، یونس عزیزی، دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 4 شهریور در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور استان کرمانشاه با ارائه گزارشی از اقدامات راهیان نور اظهار کرد: نقطه عطف راهیان نور کشور 20 اسفند سال 75 همزمان با سفر معنوی مقام معظم رهبری به یادمان هویزه بود که به نام ملی روز راهیان نور ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از سفر رهبر انقلاب در 11 فروردین سال 89 به یادمان فتح‌المبین اردوهای راهیان نور غرب و شمال‌غرب توسعه داده شد.
عزیزی تصریح کرد: نقطه عطف راهیان نور استان کرمانشاه سفر مقام معظم رهبری و بازدید از یادمان پاوه در 25 مهرماه سال 90 است.
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه یکی از برنامه‌های فرهنگی پس از دفاع مقدس در برابر جنگ نرم را ایستادگی و مقاومت دانست.
عزیزی با ارائه آماری از رشد کمی این اردوها بیان کرد: این آمار امروز به بیش از 50 هزار نفر در سال رسیده است.
وی گفت: کیفیت‎‌بخشی اردوهای راهیان نور غرب کشور یکی از اولویت‌های کاری است و در این مسیر تمام تلاش خود را در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار در نسل جوان بکار می‌گیریم.
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان با ارائه آماری از بازدید زیارتگاه‌های استان بیشترین بازدید را مربوط به یادمان مرصاد دانست و بیان کرد: مرصاد یک یادمان بین‌المللی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد عزیزی راهیان نور غرب کشور کیفیت بخشی سپاه نبی اکرم ص استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • سکانس‌هایی از فیلم آخرین تولد
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند