Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:12:09 GMT

برخی مدیران پشت نقاب انتخابات پنهان نشوند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۳۲۷۱

برخی مدیران پشت نقاب انتخابات پنهان نشوند

به گزارش ایرنا، شاهرخ کناری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یکی از چالش ها و موانع اساسی فراروی توسعه این استان و شهرستان بویراحمد همواره دامن زدن بیش از حد به برخی مسایل حاشیه ای و سیاسی و گره زدن مسایل به موضوع انتخابات است.

وی تصریح کرد: برخی مدیران که نمی خواهند پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم باشند با ترفندهای مختلف سعی در تشویش اذهان جامعه و حتی امنیتی کردن برخی مسایل به ویژه عرصه حساس انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه اولویت اساسی و شاه کلید انتخابات حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم در این عرصه سرنوشت ساز است، گفت: قانون فصل الخطاب و همه چیز را در مورد انتخابات مشخص کرده است.

وی بر ضرورت سلامت و تامین امنیت انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: راهبرد اصلی مجریان و ناظران انتخابات علاوه بر مشارکت پرشور مردم ، برگزاری سالم، قانونمند و بدون کمترین تنش در این عرصه حساس خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به هماهنگی ها وانسجام میان همه هیات های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان فرآیند برگزاری انتخابات در شهرستان بویراحمد به شایسته ترین و بهترین نحو ممکن برگزار خواهد شد.

 کناری ناامید کردن و تشدید نارضایتی های مردم و استفاده از واژه های نامانوسی همچون تحریم انتخابات را بازی در زمین دشمن دانست و از رسانه ها، نخبگان و افراد دارای نفوذ و تریبون خواست برای تلطیف فضای جامعه ، ایجاد نشاط اجتماعی، افزایش فرصت های چانه زنی ، انسجام و همدلی میان جریان های سیاسی و پرهیز از دوگانگی ها و خرده گیری های بی مورد در این سال حساس انتخاباتی همت کنند.

فرماندار بویراحمد همچون بسیاری از نخبگان، دلسوزان و فرهیختگان این استان که دل در گرو پیشرفت و آبادانی دیارشان دارند خودزنی ها، سیاست زدگی های بیش از حد و برخی نگاه های خاص منطقه ای را آفت جدی و سهم مهلک در توسعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی نقش ممتاز و تعیین کننده رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی و برجسته سازی نگاه های مثبت و ایجاد امید و نشاط اجتماعی در بین مردم به جای سیاه نمایی ها و برخی التهاب آفرینی های کاذب را یادآور شد و گفت: در کنار برخی مشکلات و معیشتی و رفاهی و نارضایتی های مردم در بخش های مختلف اما نباید از خدمات رسانی ها در شرایط سخت امروز نیز غافل شد.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انتخابات تامین امنیت جامعه قانون کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مردم شهر یاسوج امروز در سالروز شهادت ششمین خورشید پرفروغ سپهر امامت و ولایت امام صادق (علیه السلام) از مصلی تا میدان هفتم این شهر عزاداری کردند. مردم مومن و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد دیشب و امروز در شهرها و روستاها با اجتماع در مساجد، حسینیه ها، تکایا و اماکن مذهبی در غم از دست دادن آن امام همام پس از مرثیه سرایی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز شنیدن سخنرانی واعظان و علمای مذهبی اشک ماتم و عزا ریختند. در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد با نصب پارچه نوشته‌ های سیاه رنگ بر سر درب منازل، مغازه‌ ها و مکان‌ های عمومی عشق، ارادت و دلدادگی خود را نسبت به ششمین امام شیعیان نشان دادند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج