Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،مجتبی شاکری در این خصوص گفت: در نشستی که با معین های اقتصادی در دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد آمادگی خود را برای  جذب افراد جویای کار در حوزه  فعالیت خود اعلام کردند.

شاکری عنوان کرد:معین های اقتصادی از فرمانداری درخواست کرده اند که  لیستی از بیکاران منطقه را اعلام تا نسبت به اشتغال زایی آنها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:مدیریت فرش عرسین که یکی از معین های اقتصادی در منطقه است اعلام کرده است درصورتی که بستر لازم برای سرمایه  گذاری فراهم شود این آمادگی را دارد تا بیش از 10 هزار نفر از افراد جویای کار را برای آنها شغل ایجاد کند.

وی به ظرفیت  معادن و کشت و صنعت  آستان قدس رضوی در منطقه اشاره کرد و گفت: با راه اندازی خط 5 معدن مس نسیم زاده عسکر در منطقه دهان قلعه علاوه براینکه در حال حاضر زمینه اشتغال  650 نفر  فراهم است زمینه اشتغال 400 نفر دیگر نیز مهیا می شود.

وی از این معدن به عنوان یک شهرک معدنی نام برد و گفت: حقیقتا بزرگترین کارخانه فراوری کنستانتره مس خراسان رضوی در این مجتمع  فعال است.

فرماندار بردسکن  به پتانسیل و ظرفیت بسیار خوب کشت و صنعت آستان قدس رضوی در انابد اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود 28 حلقه چاه کشاورزی  این مرکز به عنوان یکی از معین های اقتصادی آمادگی خود را برای  بکارگیری متخصصین و دیگر افراد جویای کار اعلام کرده است.

وی همچنین از سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی پست بانک خراسان رضوی به عنوان معین اقتصادی بخش شهرآباد خبرداد و گفت: تمامی طرح  های  اشتغال زا با کمک دهیاران و شوراهای اسلامی در 18 روستای این بخش در حال تشکیل پرونده است و امید است به عنوان اولین شهرستان استان طرح مدل توسعه اقتصادی و فرهنگی استاندار خراسان رضوی  را اجرایی کنیم.

فرماندار بردسکن از سرمایه‌گذاری 140 میلیارد تومانی در یکی از معادن طلا در شهرستان خبرداد و گفت: بردسکن دارای 10 معدن فعال در کانی های آهن، مس و طلا است که امیدواریم در چند سال آینده بیکاری در شهرستان نداشته باشیم.

وی به جذب یک سرمایه‌گذار دیگر در بردسکن اشاره کرد و افزود: معدنی که به این سرمایه‌گذار در مناقصه واگذار شد 147 کیلومتر ذخیره معدنی دارد که می‌تواند کمک زیادی به‌اشتغال در این شهرستان کند.

شاکری افق کاری معادن در این شهرستان را یک افق 30 تا 40 ساله نام برد و اضافه کرد: پیگیری ما در خصوص معادن ایجاد زنجیره تولید است که از خام‌فروشی جلوگیری به‌عمل آید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی خراسان رضوی سرمایه گذاری صنعت مناقصه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند