Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@05:26:15 GMT

طرح های روستایی شهرستان قرچک افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۳۸۱۰

طرح های روستایی شهرستان قرچک افتتاح شد

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز دوشنبه و با حضور محمد امامی امین برگزار شد، عملیات احداث زمین چمن مصنوعی و کتابخانه روستای داودآباد و ساختمان دهیاری روستای محمد آباد از توابع بخش مرکزی قرچک آغاز گردید.
بخشدار مرکزی قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : ایستگاه آتش نشانی روستای قشلاق دوم با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری احداث شده و بخشی از نیازهای روستای داودآباد که از مناطق پرجمعیت شهرستان است برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا رشیدیان افزود: همزمان با هفته دولت عملیات احداث کتابخانه عمومی روستای داودآباد  با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال  در مساحت ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۸۰ مترمربع، زمین چمن مصنوعی روستای داودآباد با اعتبار ۵ میلیارد ریال در مساحت یک هزار و ۱۷۲ مترمربع و ساختمان دهیاری روستای محمدآباد درمساحت ۳۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز گردید.
وی با  اشاره به اقدامات صورت گرفته در مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان قرچک در یکسال گذشته گفت : اجرای عملیات زیرسازی و کفپوش هشت روستا با متراژ ۲۲ هزار و ۸۵۲ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت معابر هشت روستا با متراژ ۷۲ هزار و ۶۸۹ متر مربع و ترمیم، تخریب و جدولگذاری هشت روستا به متراژ ۱۵ هزار و ۸۳۱ متر و اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیاردو ۸۱۵ میلیون ریال بخشی از اقدامات عمرانی بخش مرکزی قرچک است.


وی همچین از اجرای روشنایی روستاهای صالح آباد و ولی آباد با اعتبار یک میلیارد و ۲۴ میلیون ریال، احداث بوستان گلزار در روستای قشلاق دوم با مساحت ۵۳۰ مترمربع و اعتبار ۴۵۱ میلیلون و ۴۸۵ هزار ریال، احداث اولین پایگاه آتش نشانی روستایی در روستای قشلاق دوم با مساحت ۴۴۶ مترمربع و اعتبار ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال، احداث نخستین سامانه پایش تصویری روستایی در روستای قشلاق اول با اعتبار یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال به عنوان دیگر اقدامات عمرانی در روستاهای بخش مرکزی قرچک یاد کرد.
رشیدیان افزود: تعویض و اصلاح تأسیسات شبکه های آبرسانی در سطح روستاهای تابعه،احداث بوستان گلزار در روستای قشلاق دوم به مساحت ۵۲۰ مترمربع ویژه بانوان، احداث سالن ورزشی روستای داودآباد به مساحت ۲ هزار مترمربع، احداث کتابخانه عمومی روستای قشلاق دوم و بازنگری و تصویب طرح هادی روستاهای قشلاق جیتو، صالح آباد، قشلاق اول و قشلاق دوم  از دیگر اقدامات صورت گرفته در روستاهای بخش مرکزی قرچک است.


وی گفت: اختصاص اعتبارات ویژه از محل مالیات بر ارزش افزوده از سوی دولت، چهره مناطق روستایی شهرستان قرچک را دگرگون کرده و امروزمناطق روستایی این شهرستان از تمامی امکانات و زیرساخت های توسعه برخوردار می باشند.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آتش نشانی روشنایی زمین مالیات بر ارزش افزوده قرچک قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی دوشنبه شب در نشست شورای تأمین مسکن شهرستان دشتستان که با حضور مسئولان ذی‌ربط شهرستانی و دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: تأمین مسکن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است و با تمام ظرفیت شهرستان واستان برای تأمین مسکن اقشار مختلف مردم به‌ویژه اقشار کم‌برخوردار شهرستان در تلاش هستیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن در شهرستان، گفت: تسهیلات خوبی توسط دولت سیزدهم برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در نظر گرفته شده که این موضوع قدمی مثبت در ترغیب مردم به نوسازی و بهسازی مسکن دارد.

بنافی در خصوص عملکرد بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی نیز اظهار کرد: در زنجیره پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تعداد معرفی شده به بانک‌ها زیاد ولی تعداد عقد قرارداد و تسهیلات پرداخت شده به‌مراتب کمتر است که نیازمند اهتمام جدی بانک‌ها در این خصوص هستیم.

وی همچنین خواستار اهتمام جدی شهرداران در امر الحاق زمین به حوزه شهری جهت تأمین زمین برای طرح جوانی جمعیت و فرزند آوری شد.

احمد بنافی با بیان اینکه ۲۰ روستا در شهرستان جهت تأمین زمین طرح جوانی جمعیت، الحاق زمین به محدوده روستایی را انجام داده‌اند خواستار پیگیری بیشتر بخشداران جهت این موضوع در دیگر روستاهای شهرستان شد.

ارائه گزارش توسط ادارات متولی و تصمیم‌گیری و مشکلات مرتبط با موضوع مسکن از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

کد خبر 6098842

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۷۵هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزاد سازی شد
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام