Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله چهار روز مانده به دیدار این تیم مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر، از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) با حضور هواداران و اهالی رسانه برگزار شد.

حدود ۲۵۰ هوادار برای تماشای تمرین سرخ پوشان و تشویق بازیکنان در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا حقیقت، پزشک این تیم به دلیل مسافرت به خارج از کشور در تمرین غایب بود.

نرم دوی، عبور از موانع و انجام حرکات کششی زیرنظر اینیگو والنسیا بخش ابتدایی تمرین بود.

بازیکنان پرسپولیس کار‌های تاکتیکی شان را هم در ۲ بخش زیر نظر گابریل کالدرون و دستیاران او انجام دادند.

بخش اصلی تمرین به برگزاری فوتبال تحت فشار در یک سوم از زمین اختصاص داشت و برای انجام شدن این بخش بازیکنان به ۲ گروه تقسیم شده بودند.

بیشتر بخوانید: زمان دیدار خبرنگاران با سرمربی پرسپولیس مشخص شد

شجاع خلیل زاده در اواسط تمرین دچار آسیب دیدگی جزئی شد، اما با حضور اعضای کادر پزشکی در زمین و مداوای او، دفاع پرسپولیس ادامه تمرین را پیگیری کرد.

برخلاف حسین ماهینی که با بهبود آسیب دیدگی اش در تمرین امروز همراه سایر بازیکنان بود، جونیور براندائو به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت نکرد و در اختیار کادرپزشکی قرار گرفت.

همچنین بازیکنان برای مرور کار‌های تهاجمی مقابل هم قرار گرفتند. در این بخش مهاجمان پرسپولیس، مدافعان این تیم را تحت فشار قرار می‌دادند و خواکین هم با دقت و تمرکز نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

بیشتر بخوانید: نشست مدیران باشگاه تراکتور قبل از بازی مقابل پرسپولیس

کاروان تیم پرسپولیس برای برگزاری بازی با تراکتور پنج شنبه هفته جاری به تبریز می‌رود. این بازی قرار است جمعه ۸ شهریور انجام شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، تصاویر منتشره از وضعیت پای اوستون اورونوف نشان ‌می‌دهد که این بازیکن از هر دو پا دچار مصدومیت شده و تکل بازیکنان سپاهان پای او را زخمی کرده است.

اورونوف در نیمه اول چهار پنج بار توسط محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، مصدوم شود و این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که حداقل یک مورد از این خطاها باید با کارت زرد جریمه میشد.

وینگر ازبکستانی پرسپولیس که تکنیکی‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود، در نیمه دوم هم چندین بار مورد خطا قرار گرفت.
بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که اگر در نیمه اول کریمی کارت زرد می‌گرفت، احتمالا در نیمه دوم با احتیاط بیشتری کار را دنبال می‌کرد و این موضوع دروازه سپاهان را با خطر مواجه می‌کرد.

با این حال پیام حیدری از خطاهای این بازیکن روی اورونوف گذشت تا ستاره ازبک سرخپوشان با مصدومیت نسبی زمین را ترک کند.

کد خبر 848960 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس