Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:08:05 GMT

هافبک عراقی سورپرایز کالدرون برابر تراکتور؟

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۳۸۷۵

بشار رسن با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون در آمادگی مناسبی برای همراهی پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک عراقی سرخپوشان که در روزهای پایانی فصل گذشته، کتف خود را عمل کرد و بعد از آن با حضور در کمپ اسپایر مراحل نهایی درمان و آماده سازی خود را پشت سر گذاشت، طی روزهای آتی احتمالا جزو برنامه‌های تاکتیکی کالدرون قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بشار رسن که اکنون جزو نفرات برتر بازیساز در لیست پرسپولیس با جدایی سروش رفیعی محسوب می‌شود، در دیدار اول از سوی سرمربی آرژانتینی در لیست این تیم قرار نگرفت تا کاملا از حیث بدنی و تاکتیکی مهیا شود. حضور دیرهنگام او در تمرینات آماده سازی تیم و عمل جراحی سختی که پشت سر گذاشته بود باعث شد تا کالدرون به دنبال زمان بندی مناسب برای قرار دادن این هافبک عراقی در ترکیب تیمش باشد.


اکنون با توجه به بازی حساس این تیم برابر تراکتور باید دید کالدرون ریسک بازی دادن به بشار رسن را انجام خواهد داد یا همانطور که در صحبت‌های امروزش مدعی شده بود، با کمترین تغییرات مهیای این بازی هیجان انگیز در یادگار امام خواهد شد.

 

 

پرسپولیس تهران بشار رسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید درخشان، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس بازی سختی برابر نساجی مازندران به نمایش گذاشت و برد شیرینی برابر این تیم داشت. البته گل زودهنگام پرسپولیس در دقایق اول بازی اهمیت زیادی داشت و سبب شد تا تیم از نظر روحی و روانی متحول شود.

بیشتر بخوانید: جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال

وی گفت: هر چقدر پرسپولیس در ۴۵ دقیقه اول بازی خیلی خوب بود در نیمه دوم با از دست دادن سروش رفیعی بازیکن باتجربه خود فشار زیادی را تحمل کرد و همین امر سبب شد که پرسپولیس گل بخورد.

درخشان خاطرنشان کرد: این فشار منجر به آن شد که پرسپولیس در نیمه دوم دفاعی‌تر بازی کند و با عملکرد موثر اورونوف توانست دومین گل خود را توسط این بازیکن وارد دروازه نساجی کند و دوباره تیم که تا حدودی به خاطر گل مساوی عصبی و از نظر روحی و روانی به هم ریخته بود،‌ انگیزه کافی برای ادامه بازی داشته باشد.

وی با بیان اینکه «پرسپولیس کار بزرگی انجام داد،» افزود: پرسپولیس مستحق این ۳ امتیاز بود و سبب شد موقتا صدرنشین شود. البته نساجی تیم خوبی بود اما به دلیل درگیری با یکسری حواشی به ته جدول سقوط کرد و الان نیز در حال دست و پا زدن در ته جدول است تا خود را در لیگ برتر حفظ کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس امروز کار مهمی انجام داد، در بازی‌های آینده نیز باید با تمرکز بیشتری رقابت‌ها را دنبال کند و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد تا قهرمانی خود را مسجل کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229735 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس