Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:19:32 GMT

۲۵ پروژه قشم توسط منطقه آزاد به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۳۹۰۷

۲۵ پروژه قشم توسط منطقه آزاد به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم از بهره برداری ۲۵ پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار ۶۴۷ میلیارد ریال همزمان با گرامیداشت هفته دولت خبر داد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد، مرتضی شیخ زاده با اعلام این خبر، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این 25 پروژه در 12 حوزه مختلف تولیدی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی برای 648 نفر در جزیره قشم اشتغالزایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هفت طرح از این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار  و 84 میلیارد ریال در حوزه صنعت و تولید است، ادامه داد: از این تعداد تنها سه طرح صنعتی در حوزه دخانیات با سرمایه‌گذاری یک هزار و 790 میلیارد ریالی بخش خصوصی، برای 274 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

محموله بزرگ قاچاق سیگار در قشم کشف شدقدردانی امام جمعه قشم از خبرگزاری تسنیم بابت راه‌‌اندازی دفتر ‌جزایر خلیج فارس‌قشم| 860 میلیارد ریال پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، یک واحد تولید انواع شناور فلزی، یک واحد تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشت، یک واحد تولید نایلون و نایلکس و همچنین یک مجموعه تولید آسفالت سایر پروژه‌های صنعتی هستند که در هفته دولت فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

شیخ‌زاده با اشاره به سرمایه‌گذاری 528 میلیارد و 803 میلیون ریال در شش پروژه مربوط به حوزه شیلات، آبزیان و کشاورزی، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته دولت برای 279 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: دو پروژه ورزشی، دو طرح آموزشی، یک طرح فرهنگی در کنار هفت پروژه خدماتی در مجموع با اعتبار 34 میلیارد و 729 میلیون ریال دیگر پروژه‌هایی است که به مناسبت هفته دولت توسط سازمان منطقه آزاد قشم به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه از این تعداد تنها سه طرح خدماتی (مرکز تولیدات گیاهی، المان میدان پلیس و دو پارک محله‌ای شهرک سیستان) مربوط به شهر قشم است، اضافه کرد: تلاش شده با توزیع عادلانه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف جزیره قشم مردم روستاهای این جزیره از فعالیت‌های اقتصادی با ایجاد اشتغال برای جوانان روستایی بهره‌مند شوند، در همین راستا عمده پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسند در بخش های مختلف جزیره قشم از جمله شهرک صنعتی تولا، اسکله کاوه، و در روستاهای لافت، نقاشه، طبل، شیب‌دراز، گوری، دوستکو، باسعیدو واقع شده‌اند.

شیخ‌زاده در پایان گفت: یکی از مهمترین مزیت‌های فعالیت سازمان منطقه آزاد قشم مربوط به نگاه مبتنی بر توسعه متوازن و تلاش در راستای توزیع عادلانه منابع در تمام نقاط جزیره بوده و اقدامات انجام شده طی سال‌های گذشته به وضوح نشان دهنده این واقعیت است.

انتهای پیام/  ت

R7558/P/S6,1433/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند