Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@10:22:20 GMT

یوسفی رکورد المپیک نوجوانان را ارتقا داد و اول شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۳۹۸۵

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ پیکار 7 وزنه‌بردار دسته 102+ کیلوگرم آخرین مسابقه دومین دوره رقابتهای وزنه‌برداری المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی سالن ورزشی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرکرد بود که یوسفی دارنده مدال طلای بازیهای المپیک 2018 نوجوانان با مجموع 363 کیلوگرم قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا یوسفی نماینده استان مازندران در این مسابقات در حرکت یکضرب فقط دو وزنه 148 و 163 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد و با مهار وزنه 163 کیلوگرم، یک کیلوگرم رکورد بازیهای المپیک نوجوانان که در اختیار خودش بود را یک کیلوگرم ارتقا داد.
در حرکت دوضرب ابتدا وزنه 200 کیلوگرم را نتوانست مهار کند ولی در دومین حرکت موفق شد تا به درستی این وزنه را بالای سر ببرد و با مجموع 363 کیلوگرم قهرمان شد.

رده بندی مدال‌آوران دسته 102+ کیلوگرم به شرح زیر است:

1- علیرضا یوسفی از مازندران: حرکت یکضرب 163 کیلوگرم، حرکت دوضرب 200 کیلوگرم و مجموع 363 کیلوگرم

2- پارسا موسوی از فارس : حرت یکضرب 147 کیلوگرم، حرکت دوضرب 179 کیلوگرم و مجموع 326 کیلوگرم

3- محمدحسین شریفی از اصفهان : حرکت یکضرب 135 کیلوگرم، حرکت دوضرب 173 کیلوگرم و مجموع 308 کیلوگرم       

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزنه برداری یوسفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های لرستان و تهران دوم و سوم شدند

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلوگرم به نشان طلا رسید، در ۴۸ کیلوگرم سهند نجفی از آذربایجان غربی، در وزن ۵۰ کیلوگرم امیرعباس محمدنیایی از همدان، در ۵۲ کیلوگرم محمدطا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی، در ۵۴ کیلوگرم سیدعلی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری، در ۵۷ کیلوگرم یاور سبزعلی از همدان، در ۶۰ کیلوگرم محمدصفر بیرالوند از لرستان، در ۶۳ کیلوگرم سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ۶۶ کیلوگرم امیرمحمد رستم پور از گلستان، در ۷۰ کیلوگرم محمدصالح مصباحی از لرستان، در وزن ۷۵ کیلوگرم ماهان ساجدی از مازندران و در وزن‌های منهای ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم نیما مختاری و عرشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان