Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:04:33 GMT

ربیعی فر: دربی شمال همیشه دیدنی است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۴۰۱۳

ربیعی فر: دربی شمال همیشه دیدنی است

مدیرفنی داماش از انگیزه و آمادگی تیمش برای جدال حساس این هفته برابر ملوان خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، داماش فردا در دیداری حساس و احتمالا جذاب در دربی گیلان برابر ملوان قرار خواهد گرفت و بعد از پیروزی روحیه بخش هفته گذشته، امیدوار است در این بازی نیز به نتیجه دست یابد.
مازیار ربیعی فر، مدیرفنی این تیم در خصوص شرایط داماشی‌ها برای این بازی گفت: تیم فرصت کمی برای آماده سازی حضور در این رقابت‌ها داشت و با توجه به حضور در فینال جام حذفی و البته مشکلاتی که در حضور در لیگ آزادگان داشت، در نهایت خود را مهیای این رقابت‌ها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی ادامه داد: با این حال تیمی جوان و در عین حال باانگیزه را در اختیار داریم که از کادرفنی بادانشی بهره می‌برد و این امید و نوید را می‌دهد که در این مسیر سخت به نتایج خوبی دست یابد.
ربیعی فر درباره بازی حساس برابر ملوان نیز گفت: دربی گیلان در هر شرایطی حساس و دیدنی است. کری‌های فوتبالی با اهمیت و جذابیت این بازی کمک می‌کند و امیدوارم هواداران هر دو تیم از نمایش تیم‌های خود لذت ببرند. مطمئنا برای دستیابی به امتیازات این بازی از انگیزه زیادی برخوردار هستیم و هرچند برخلاف تصورات که ملوان از شرایط مناسبی برخوردار نیست، آنها نیز با انگیزه و توان بیشتری در این بازی حاضر خواهند شد.

 

مدیرفنی داماش درباره شرایط هواداران و حواشی احتمالی در این بازی گفت: هم ملوان و هم داماش جزو تیم‌های ریشه دار فوتبال گیلان محسوب می‌شوند و هواداران ویژه‌ای دارند که در همه حال کنار تیم بوده‌اند. در خصوص حساسیت بازی مسلما نمی‌توان منکر آن شد اما مطمئن هستیم که با احترام و حمایت ویژه هواداران، باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد و امیدوارم کمترین تنش را شاهد باشیم. هر دو تیم جوان هستند و به دنبال تجربه و نمایش موفق خواهند بود و ما امیدواریم بتوانیم از این بازی حساس به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم. رقابت‌های این فصل سخت و نفسگیر است و ارزش هر امتیاز بالاست و باید قدر تمامی امتیازات را دانست.

داماش گیلان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داماش گیلان دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه، عثمان دمبله (دقایق ۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان را ببینید.

کد خبر 847139 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • رصد دقیق ۴۷۰۰۰۰ هکتار برنج شمال با داده‌های فضایی
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید