Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@12:36:58 GMT

آغاز ساخت سه هزار واحد مسکن مددجویی در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۴۰۵۸

آغاز ساخت سه هزار واحد مسکن مددجویی در خراسان رضوی

حبیب الله آسوده  روز دوشنبه در مراسم  بهره برداری از پروژه های کمیته امداد شهرستان خلیل آباد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ساخت پروژه ۶ واحدی مسکن مددجویی با اعتبار ۶ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز شد و ساختمان اداری کمیته امداد با هزینه ۱۳میلیارد ریال به بهره برداری  رسید.

وی با اشاره به همراهی بنیاد مسکن در مقاوم سازی واحدهای مسکونی محرومین افزود: اولین خانه های بازسازی شده مددجویان سیل زده فردا در بردسکن افتتاح می شود که نشان از تلاش همه دست اندرکاران در دولت، بنیاد مسکن و کمیته امداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کمیته امداد به عنوان معین اقتصادی شهرستان خلیل آباد انتخاب شده که به دنبال این هستیم  این امر را با یک فریضه الهی با عنوان زکات شروع کنیم.

آسوده گفت: محور این حرکت زکات است و امیدواریم بتوانیم در خلیل آباد فعالیت خود را در قالب معین اقتصادی در راستای تحقق طرح مثلث اقتصادی فرهنگی استان به عنوان یک مدل اقتصاد مقاومتی و اسلامی انجام دهیم.

خلیل آباد در ۲۴۲ کیلومتری مشهد قرار دارد.

۷۴۹۷/۶۰۵۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی سیل کمیته امداد مسکن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه