Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:02:19 GMT

روحیه ایمانی و مشی جهادی در نگاه شهید عماد مغنیه +فیلم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۴۱۳۲

روحیه ایمانی و مشی جهادی در نگاه شهید عماد مغنیه +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید عماد فائز مغنیه معروف به «حاج رضوان» از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان بود که در بهمن ۱۳۸۶ توسط رژیم غاصب صهیونیستی در دمشق پایتخت سوریه ترور شد و به شهادت رسید.

این شهید والامقام در سال ۱۳۴۰ در روستای طیردبا در جنوب لبنان در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عماد مغنیه دارای دو برادر به نام‌های فؤاد و جهاد و دو خواهر به نام‌های ناهده و زینب بود. او از ۱۴ سالگی با ورود به جنبش فتح فلسطین، به جبهه‌ مقاومت پیوست و بعد‌ها از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان شد و در سن ۴۵ سالگی به شهادت رسید. او در طول حیات خود به طور مداوم در حال مبارزه با صهیونیست‌ها و جبهه‌ استکبار بود.

اخیرا ویدئویی دیده نشده از سخنان این شهید والامقام و مغز متفکر عملیات‌های حزب الله لبنان درباره روحیه ایمانی و مشی جهادی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

در ادامه می‌توانید بخشی از سخنان شنیدنی شهید عماد مغنیه را مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان عماد مغنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند