Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:21:01 GMT

تغییر جزئی در هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۴۲۵۴

تغییر جزئی در هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم عصر دوشنبه در یکصد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری این شورا، با بیان اینکه انسجام و همدلی میان اعضای شورای اسلامی قم بسیار بالاست گفت: تمام اعضای هیات رئیسه سومین سال شورای اسلامی شهر قم با ۱۳ رای انتخاب شدند که این موضوع نشان از وحدت میان اعضای این شوراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله جلالی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر قم به زودی گزارشی از عملکرد دومین سال فعالیت خود را  ارائه می دهند تا عملکردن شورا در منظر قضاوت و داوری مردم قرار گیرد.

وی اظهار داشت: دوره پنجم شورای اسلامی شهر ۲ سال از فعالیت خود را پشت سر گذاشته و از اول شهریور ماه جاری وارد سومین سال فعالیت خود شده که ضمن خسته نباشید به اعضای این شورا، شهادت داده می شود که اعضا ر جهت خدمت به مردم هیچگونه کوتاهی نکرده اند.

وی  اظهار داشت: خدمت به مردم افتخار شورای شهر قم است و اعضای این شورا  شانی جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستند.

در رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر قم عبدالله جلالی بار دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قم و حسن بختیاری به عنوان نائب رئیس این شورا انتخاب شدند. با رای اعضای شورای اسلامی شهر قم، محمود مسگری به عنوان سخنگوی شورای شهر قم، زین العابدین قره چارلوبه عنوان منشی اول و حسن طلایی به عنوان منشی دوم این شورا انتخاب شدند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر قم در رای گیری هایی رئیس و اعضای کمیسیون های شش گانه این شورا نیز تعیین کردند که به جز کمیسیون شهرسازی و معماری که ریاست آن به محسن محرری رسید ریاست سایر کمیسیون ها تغییر نکرد.

با رای اعضای شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری، مجید اخوان به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، مجتبی سبحانی به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران، روح الله امراللهی به عنوان رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل انتخاب شدند.

همچنین اعضای شورای شهر به حسن مالکی نژاد به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و مهدی اسلامی رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم که پیش از این نیز همین سمت ها را عهده دار بودند، رای دادند.

با رای اعضای شورای اسلامی شهر و رای گیری های صورت گرفته در کمیسیون های شورای شهر، تنها تغییرات صورت گرفته در اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیون های این شورا، جا به جایی منشی های شورا و همچنین سخنگوی شورای شهر و ریاست کمیسیون شهرسازی و معماری است.

حسن طلایی که در دومین سال فعالیت شورای شهر قم به عنوان منشی اول و زین العابدین قره چارلو به عنوان منشی دوم شورا انتخاب شده بودند در سومین سال فعالیت این شورا مسئولیت خود به عنوان منشی اول و دوم را جا به جا کردند.

در دومین انتخابات هیات رئیسه پنجمین دوره شورای شهر قم اواسط مرداد ماه سال ۹۷ برگزار و طی آن عبدالله جلالی با کسب ۱۳ رأی در سمت رئیس شورای شهر قم و حسن بختیاری با کسب ۱۳ رأی در سمت نایب‌ رئیس شورای شهر قم ابقا، همچنین آقایان حسن مالکی نژاد با کسب ۱۳ رأی به‌عنوان منشی اول، حسن طلایی با کسب ۱۳ رأی به‌عنوان منشی دوم و حسین اسلامی با کسب ۱۳ رأی به‌عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر قم برگزیده شده بودند.

پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم دارای ۱۳ عضو است.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شورای اسلامی شهر شهید باکری قم قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک از شناسایی ۵۰ سازه ناایمن در اراک خبر داد و گفت: همچنین برخی از ساختمان‌های در حال ساخت ایمنی مورد نیاز را رعایت نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سید وحید میرنظامی ظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر اراک از فقر تفرجگاهی رنج می‌برد به همین دلیل سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان و امسال هم به همین میزان اعتبار برای موزه تنوع زیستی اختصاص یافته است‌.

وی با بیان اینکه شورا در این دوره نگاه تخصصی دارد و مسائل را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهد افزود: یکی از مواردی که مورد انتقاد و پیگیری این دوره از شورای شهر قرار دارد، فقر نیروی انسانی متخصص در شهرداری اراک است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: اگر با این رویه عمل کنیم شهرداری‌ها از نیروی متخصص و کارآمد تهی می‌شود.

میرنظامی با بیان اینکه آزمون استخدامی شهرداری از سال ۱۳۹۲ برگزار نشده است گفت: در سال‌های گذشته نیروی انسانی از مجاری مختلف وارد این نهاد شده‌اند، شهرداری اراک نیاز به نیروی کارآمد و متخصص دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره شورا موضوع آلودگی شهر اراک در جلسه‌های مختلف پیگیری و صدای مردم به گوش مسئولین رسانده شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه اعضا شورا به عنوان نمانده مردم همه تلاش خود را برای رساندن دغدغه مردمی به کار گرفته‌اند گفت: شورای ششم اسلامی شهر اراک، علاوه بر انجام برنامه‌های ترسیم شده خود، عملیاتی کردن اقدامات انجام نشده از دوره‌های قبل را عهده دار شده است.

میرنظامی از شناسایی ۵۰ سازه ناایمن در اراک خبر داد و افزود: همچنین برخی از ساختمان‌های در حال ساخت ایمنی مورد نیاز را رعایت نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: پاساژهای اسلامی، فردوسی و طلا از جمله مراکزی هستند که به ایمن‌سازی نیاز دارد، البته این مهم توسط اعضا از دستگاه‌های ذیربط در حال پیگیری است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: ساماندهی قراردادهای شهرداری، صیانت از حقوق مردم، سنددار کردن املاک شهرداری از جمله اقدامات این دوره از شورا است.

میرنظامی، یکی دیگر از اقدامات شورای ششم شهر اراک را تکمیل و افتتاح بزرگترین و مجهزترین زورخانه غرب کشور برشمرد.

وی تصریح کرد: وجود مشکلات کشتارگاه اراک، ناشی از بی مسئولیتی این واحد تولیدی در قدیم بوده اما در شورای ششم، پیگیری لازم در مباحث بهداشتی و پساب انجام شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه همه صنایع آلاینده عوارض پرداخت نمی‌کنند خاطر نشان کرد: تعدادی از این صنایع شناسایی نشده‌اند اما اغلب صنایع آلاینده شناسایی شده تنها نیم درصد پرداخت عوارض دارند، در صورتیکه عوارض آلایندگی از نیم تا یک و نیم درصد است.

میرنظامی ادامه داد: اداره‌کل حفاظت محیط زیست باید این موضوع را بررسی و صنایع را ملزم به پرداخت حق واقعی عوارض آلایندگی کند.

کد خبر 749845

دیگر خبرها

  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند