Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزاوند مدیركل دفتر خاك وزارت جهاد كشاورزی طی حکمی سرکار خانم دکتر الهام بشردوست را به عنوان مشاور حقوقی دفتر خاک و عضو کارگروه تدوین آیین نامه اجرایی قانون حفاظت خاک منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

سرکار خانم الهام بشردوست
با سلام؛
احتراما با عنایت به دانش و تجربیات ارزشمند شما و امکان بهره مندی بیشتر و بهتر از ظرفیت های علمی و عملی جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان مشاور حقوقی دفتر خاک و عضو کارگروه تدوین آیین نامه اجرایی قانون حفاظت خاک منصوب می گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است با اتکا به عنایات خداوند متعال و با تلاش و کوشش های خود در جهت تحقق هر چه بیشتر و برجسته تر اهداف این دفتر موفق و پیروز باشید.

جهانبخش میرزاوند
مدیركل دفتر خاك وزارت جهاد كشاورزی

 

گفتنی است، سرکار خانم الهام بشردوست، دانشجوی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی بوده و دارای تجربات مختلفی مانند مشاور امور نمایندگان در قوه مقننه، دبیر فراکسیون مبارزه با قاچاق مجلس شورای اسلامی، مشاور حقوقی سازمان نظام مهندسی کشور در بخش کشاورزی و منابع طبیعی، مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور استان فارس در استانداری فارس، مشاور حقوقی دانشگاه پیام نور استان فارس، مشاور حقوقی کارخانجات و شرکت های رعدآب فراز شیراز، ابوقداره و متین اصفهان، مدرس آیین نامه راهنمایی و رانندگی در استان فارس، بازرس ویژه سربازرس و بازرس انتخابات استان در استان فارس و مدرس دانشگاه های پیام نور شیراز و پاسارگاد و غیره است.

برچسب ها: رویداد24 ، مجلس شورای اسلامی ، حکم انتصاب ، الهام بشردوست ، میرزاوند سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مجلس شورای اسلامی حکم انتصاب میرزاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور با بیان اینکه با هیچ مدیری عهد اخوت نبسته ایم، از برکناری بیش از ۱۰۰ مدیر متخلف و ناکارآمد خبر داد. 

به گزارش ایرنا، حسن درویشیان «رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور» و «نماینده ویژه رئیس‌جمهور برای هماهنگی، پیگیری و اجرای نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد در دستگاه‌های اجرایی»، استقرار گشت ارشاد مدیران را از اقدامات بسیار اثربخش دولت مردمی برشمرد و افزود: گشت ارشاد مدیران، صرفا به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست بلکه به معنای تذکر در جهت اصلاح است. مدیران اجرایی سرمایه‌های ملی کشور هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست. یکی از راه‌های صیانت از مدیران، تذکر دادن است.

درویشیان افزود: در تمام مواردی که احساس کنیم با تذکر امکان جلوگیری از انحراف وجود دارد، اقدام می‌کنیم. در سطوح بالا،‌ میانی و استانی مدیریتی هرگاه به این نتیجه برسیم که مدیری کارآمدی و شایستگی لازم را ندارد، برکنار شده است. اقدام در این حوزه نیز در قریب به اتفاق موارد توسط مدیران اجرایی انجام شده است، در مواردی نیز گزارش خدمت شخص رئیس‌جمهور ارایه و دستور به برکناری توسط ایشان صادر شده است.

وی یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه تحت نظارت خود را شناسایی ساختارها و بسترهای فسادزا برشمرد و افزود: در این راستا پیگیر گزارش‌های متعددی از مراجع نظارتی و دستگاه‌های اجرایی هستیم و از سوی دیگر بسترهای شناسایی شده را به این مراجع منعکس می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد از گشت ارشاد مدیران چه خبر؟

دیگر خبرها

  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد