Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی اعلام کرد که با شورای انتقالی جنوب یمن بر سر آتش‌بس در سه استان جنوبی این کشور توافق کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، دولت مستعفی یمن با عناصر مسلح تحت امر شورای انتقالی جنوب یمن (تحت حمایت امارات) در سه استان جنوبی آتش‌بس کرد.

به گزارش روسیا الیوم، این آتش‌بس به درخواست ائتلاف سعودی-اماراتی و در راستای همکاری با کمیته مشترکی که اخیرا بین ابوظبی و ریاض به منظور توقف درگیری‌ها در جنوب یمن تشکیل شده، اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«معمر الاریانی» وزیر اطلاع‌رسانی دولت مستعفی یمن روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت که وزیر دفاع دولت مستعفی یمن به همه یگان‌های مستقر در استان‌های «عدن»، «ابین» و «شبوه» دستور داده که به درخواست ائتلاف سعودی برای آتش‌بس در سه استان مذکور پاسخ مثبت دهند.

درگیری داخلی بین عناصر مسلح وابسته به عربستان سعودی و امارات در شهر عدن (مرکز جنوب یمن) در تاریخ دهم آگوست/16 مردادماه به وقوع پیوست و به مدت چهار روز ادامه داشت تا اینکه شورای انتقالی جنوب یمن(تحت حمایت امارات) کنترل کاخ معاشیق را در دست گرفت و عناصر تحت امر ارتش سعودی و دولت مستعفی یمن مجبور به ترک کاخ مذکور که مقر رئیس دولت مستعفی بود، شدند.

این درگیری که به کشته شدن بیش از 40 نفر از عناصر دو طرف سعودی و اماراتی منجر شده بود، با میانجی‌گری «ائتلاف عربی» علیه یمن به پایان رسید و دو طرف به آتش‌بس و مذاکره روی آوردند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • اصرار چهره رسانه‌ای سعودی: ایران باید تجزیه شود!
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • حذف عملی ایران از کریدورهای تجاری
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی