Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:10:37 GMT

اسپانیول بیش از رئال مادرید و بارسلونا بیننده دارد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۴۹۵۷

اسپانیول بیش از رئال مادرید و بارسلونا بیننده دارد

خاویر تباس، رئیس لالیگا از تمایل اسپانیا به گسترش بازار فوتبال این کشور در چین سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر تیم های لالیگایی تلاش زیادی برای گسترش بازار فوتبال خود در چین و تلاش برای عقد قرارداد در مسیر پخش بازی های تیم های بزرگ این کشور در چین  داشته اند. حالا خاویر تباس از عزم اسپانیا در این رابطه سخن گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چین برای برنامه های گسترش لالیگا چقدر مهم است؟

 

برای ما از نظر اقتصادی، چین به همراه ایالات متحده پس از اسپانیا، مهمترین بازار است. در چین عامل دوم در حوزه تلویزیون وجود دارد و طرفداران ما را در جهان تماشا می کنند و این اتفاقات تحت تحول بسیار مهمی در دنیای پخش OTT قرار دارد. شما باید بسیار آگاه باشید و کار کنید، زیرا وقتی رئیس جمهور چین در حال فشار برای توسعه فوتبال است، نمی توانیم 1.2 میلیارد نفر را نادیده بگیریم. به عنوان مثال بازی ها اسپانیول بیشتر از مسابقات بارسلونا و رئال مادرید در چین تماشا می شود.

 

 

این گسترش فوتبال در چین چه تاثیری در باشگاه‌های اسپانیایی تا این لحظه داشته است؟

 

در اسپانیا، 42 درصد از آنچه ما در تلویزیون سرمایه گذاری می کنیم ، که بالغ بر 2.2 میلیارد یورو است، از کشور خارج می شود. در اسپانیا تیم هایی مانند سویا یا رئال بتیس وجود دارند که 60 درصد از درآمد خود را از حق پخش تلویزیونی می گیرند. سپس اگر 60 درصد درآمد شما به این موضوع بستگی داشته باشد و 42 درصد آن از کشور خارج شود، ما باید نگران این موضوع باشیم.

 

برای این کار باید بازارها را شناخته و باعث  رشد آنها شوید تا تعادل در اسپانیا و سایر جهان حفظ شود. من اصرار دارم که چین برای هر صنعت اقتصادی در جهان، نه تنها در فوتبال، بسیار مهم است. در هندوستان نیز طی پنج یا شش سال شرایط مشابه پیش خواهد آمد. بنابراین ، ما باید روی همه موارد کار کنیم. ما در حال حاضر یک دفتر در دهلی نو داریم. همه بازارها مهم است، اما شما باید مراقب همه چیز باشید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

 

آیا فکر می کنید یوفا برای کنترل شرایط مالی باشگاه های اروپایی به اندازه کافی تلاش می کند؟

 

نه، فقط باید یک نمونه را نگاه کنید، میلان از رقابت های اروپایی کنار رفت و پاری سن ژرمن نه. به نظر می رسد یوفا همه کارهای ممکن را انجام داده است تا تحقیقات را در مورد پاری سن ژرمن متوقف کند. در مورد منچسترسیتی آنها کارهایی انجام داده اند و در مورد آنها صحبت شده است، اما ما چیزی نمی دانیم. در سیستم حاکم بر فوتبال اروپا و جهان باید تغییراتی ایجاد شود زیرا فوتبال بیش از اینکه یک ورزش باشد، یک صنعت است.

لالیگا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد

با شکست پرگل چهار بر دو بارسلونا مقابل ژیرونا ، این تیم نه تنها رتبه دوم لالیگا را از دست داد، بلکه حکم قهرمانی رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان فصل را مهر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بارسلونا امشب در بازی هفته سی و چهارم لالیگا میهمان خیرونا بود و مثل دیدار رفت با تکرار نتیجه پرگل 4-2 شکست خورد!!

با توجه به برتری رئال مادرید مقابل کادیز، بارسا در صورت کسب هر نتیجه‌ای به غیر از برد، قهرمانی شاگردان کارلو آنچلوتی را تثبیت می‌کرد؛ اتفاقی که شکست امشب را برای بارسا تلخ‌تر کرد.

با این شکست بارسا 73 امتیازی باقی ماند و خیرونا 74 امتیازی شد تا به رده دوم صعود کند تا ژاوی بازنده محض این فصل باشد.

رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

تیم کارلو آنچلوتی در صورت پیروزی در 4 بازی آخر لالیگایی، فصل را با رکورد 99 امتیاز به پایان خواهد رساند.

رئال مادرید (36 قهرمانی)

بارسلونا (27 قهرمانی)

اتلتیکو مادرید (11 قهرمانی)

اتلتیک بیلبائو (8 قهرمانی)

والنسیا (6 قهرمانی)

دیگر خبرها

  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36