Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:06:11 GMT

بازدید از کلینیک مددکاری اجتماعی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۵۱۶۹

بازدید از کلینیک مددکاری اجتماعی

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کوهی معاون امور اجتماعی و مسئول دفتر زنان بهزیستی استان کرمانشاه ضمن بررسی برخی از پرونده‌های واگذار شده به مراکز مددکاری و ارزیابی عملکرد آنان در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نکات مهم و ایرادات وارده را به منظور بهبود فرایند خدمت رسانی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : اهم وظایف کلینیک مددکاری کمک به زنان سرپرست خانوار به سمت توانمندسازی واشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت‌های آنان است.

شایسته کرم خانی مسئول دفتر زنان گفت : ۱۲۵ پرونده زن سرپرست به مراکز غیر دولتی در شهرستان هرسین واگذار شده که ۱۰۰ پرونده درکلینیک و ۲۵ پرونده در روستای بیستون می‌باشد و تشکیل گروه‌های همیار، آموزش‌های مهارتی و حرفه آموزی، برپایی جشنواره‌های مختلف از جمله اقدامات مراکز مذکور در راستای توانمندسازی مددجویان است .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی برخی از پرونده‌های واگذار شده به مراکز مددکاری

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات شترسواری زنان در عربستان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 مسابقات شترسواری سرعت یکی از مسابقات مهم تاریخی در عربستان است که برای آن جوایز بسیار بزرگی نیز در نظر گرفته می‌شود. حالا مسابقات شترسواری زنان نیز برگزار شده که مصدومین پرتعدادی داشته است. تصاویر این مسابقات و سقوط زنان حین رم دادن شترها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • مسابقات شترسواری زنان در عربستان
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد