Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع)به مناسبت ترور یک نیروی سپاه در پیرانشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، پس از اقدام تروریستی و شهادت یک نیروی سپاه در پیرانشهر،  قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عوامل و ایادی استکبار جهانی عصر امروز یکی از رزمندگان سپاه پیرانشهر «خالد شوانه »را به شهادت رساندند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شهادت یکی از نیروهای سپاه در پیرانشهر

قرارگاه حمزه سیدالشهدا ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و همدردی با خانواده این شهید بزرگوار و مردم شریف پیرانشهر تاکید کرده است ؛ انتقام سختی از عاملان این حادثه خواهد گرفت و  اینگونه اقدامات کور و بزدلانه تاثیری در حرکت پیشرونده  انقلاب اسلامی نخواهد داشت و باعث اتحاد و یکپارچگی اقوام ایرانی خواهد شد .

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی سپاه پاسداران بیانیه ترور پیرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.
سرهنگ جمشیدی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.
کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد