Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@22:55:30 GMT

انگلیسی ها چه خودروهایی سوار می شوند؟! (+جدول)

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۵۳۸۲

انگلیسی ها چه خودروهایی سوار می شوند؟! (+جدول)

عصرایران- انگلیس یکی از متنوع ترین بازارهای خودرویی جهان را به خود اختصاص داده که در آن برندهای برتر بین المللی تولیدات خود را عرضه می کنند. در فاصله زمانی ژانویه تا ژوئن 2019 یا به عبارتی طی نیمه نخست سال جاری میلادی شاخص فروش خودروی صفر کیلومتر در مقیاس سالانه 3.4 درصد منقبض شده است.

در این زمان 1269245 دستگاه خودرو به مشتریان واگذار شده در حالیکه زمان مشابه سال گذشته آمار ثبت شده برابر با 1313994 دستگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزیت و حواشی مربوط به آن از جمله موارد اثرگذار در شکل گیری روند نزولی مورد اشاره، بوده است.

پرفروش ترین برندهای خودرویی در انگلیس:

همانطور که در جدول زیر مشاهده می شود؛ فورد پرچمدار بازار خودروی انگلیس است و بدنبال آن فولکس واگن، واکسول، مرسدس بنز و ب ام و قرار گرفته اند.

بررسی های آماری نشان می دهد که خودروهای بنزینی همچنان بخش اصلی بازار را به خود اختصاص داده اند. بالاترین شاخص تغییرات مثبت نیز به خودروهای هیبریدی ملایم بنزینی اختصاص دارد که این وضعیت خبر از آینده روشن این گروه از محصولات در بازار را می دهد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در زمینه "بزرگترین واردکنندگان و صادرکنندگان" خودرو در جهان اینجا را مشاهده کنید.

اطلاعات این گزارش براساس نتایج تحقیقات اس ام ام تی(شورای تولیدکنندگان و تجار خودروی انگلیس) ارائه شده است. گفتنی است سابقه تاسیس مرکز مذکور به سال 1902 میلادی باز می گردد که بدین ترتیب یکی از قدیمی ترین های جهان در صنعت خودرو محسوب می شود. دفتر مرکزی اس ام ام تی در لندن قرار داد و هم اکنون بالغ بر 800 کار و کسب خودرویی در آن عضویت دارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بازار خودرو خودرو انگلیس عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرنگار مهر، فینال مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه میان «ساندرو بازادزه» نفر اول رنکینگ جهانی از گرجستان و «زیاد السیسی» نفر سوم رنکینگ جهانی از مصر برگزار شد. در این دیدار شمشیرباز مصری حریف خود را ۱۵ بر ۱۳ شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

بازادزه و حریف مصری اش هر دو با غلبه بر حریفانی از آمریکا فینالیست جایزه بزرگ گرجستان شدند. «زیاد السیسی» در مرحله نیمه نهایی «فیلیپ دلگویچ» را ۱۵ بر ۱۴ شکست داد. «بازادزده» هم با شکست ۱۵ بر ۱۳ «کالین هیچکاک» فینالیست شد.

«کالین هیچکاک» در مرحله ۸ نفره با غلبه بر «ادهم بحقاط» باعث حذف این بازیکن مصری شد. شمشیربازی مصری در جدول ۱۶ نفره مقابل علی پاکدامن صاحب برتری شده بود.

در جدول رده بندی نهایی شمشیربازان شرکت کننده در جایزه بزرگ سئول، بعد از بازادزده و السیسی، شمشیربازان گرجستانی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفتند. در این جدول، علی پاکدامن نهم است، محمد رهبری در جایگاه ۳۴ قرار گرفته است. محمد فتوحی رده ۸۶ را در اختیار گرفت و فرزاد باهر ارسباران هم در جایگاه ۱۰۱ ایستاد.

کد خبر 6097987

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است
  • چگونه آنفلوآنزای اسپانیایی ۱۹۱۸ جهان را دگرگون کرد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی