Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور به منظور بررسی وضعیت چگونگی کنترل نوار مرز و ظرفیت مبادی ورود و خروج زوار وارد استان کرمانشاه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی» عصر امروز دوشنبه، ۴ شهریور بعد از استقبال رسمی توسط حاج جعفر همتی نماینده و بازرس ویژه استاندار در امور اجرایی و فرمانده قرارگاه ستاد اربعین استان کرمانشاه در مرز خسروی" فرماندار قصرشیرین، فرمانده مرزبانی استان و دیگر مسئولین بمنظور بازدید از مرز خسروی عازم مرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده مرزبانی کشور در راستای پیگیری آخرین وضعیت مرز خسروی، بررسی وضعیت چگونگی کنترل نوار مرز و ظرفیت مبادی ورود و خروج زوار به استان کرمانشاه سفر کرده است.

:

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان روزنامه اردبیل وزیر کشور کانون های مساجد بازدید از نوار مرزی فرمانده مرزبانی کشور اعزام زائر اربعین حسینی مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی