Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:59:37 GMT

واکنش ژاوی بعد از نخستین شکست با السد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۶۱۵۵

واکنش ژاوی بعد از نخستین شکست با السد

سرمربی اسپانیایی السد قطر از دلیل شکست تیمش در دیدار برابر النصر عربستان سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، السد قطر در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. این نخستین شکست ژاوی در دوران مربیگری با السد در یک دیدار رسمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی اسپانیایی السد در نشست خبری بعد از بازی گفت: به خوبی کنترل و مالکیت توپ را در اختیار نداشتیم و از عملکرد تیم راضی نیستم. در نیمه دوم درست در زمانی که کنترل بازی را در  اختیار داشتیم گل دوم را دریافت کردیم و این روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت. در این دیدار تن به شکست دادیم اما حذف نشده‌ایم و هنوز دیدار برگشت باقی مانده است.

او ادامه داد: من بعد از شکست با بازیکنان صحبت کردم. به آنها گفتم که نباید ناامید شد چرا که دیدار برگشت باقی مانده و باید تا آخرین لحظه جنگید. بازی الدوحه باقی مانده است و برای پیروزی و جبران به میدان می‌رویم.

ژاوی در پایان گفت: دلیل شکست ما در این دیدار بازی خوب و قدرت حریف بود. شب ما نبود و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم. در نیمه نخست بد بودیم اما در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و در نهایت بخت با ما یار نبود و تن به شکست دادیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: السد قطر ژاوی هرناندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس

تیم آلومینیوم شب گذشته در حالی پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار گذاشت که احمد گوهری سنگربان اراکی‌ها سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.

گوهری دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد بعد از شکست تیم سابقش تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

گوهری با انتشار تصویری از یک کاغذ با این متن (خدایا یک خواهش بزرگ از تو دارم...می‌خوام بعد از بازی وقتی اومدم خونه خوشحال سربلند و حال خوب داشته باشم) روی دیوار در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «خداوند بعضی از مارو برای بعضی دیگر به عنوان روزی قرار میده».

اینطور که به نظر می‌رسد گوهری این کاغذ را قبل از بازی با پرسپولیس در محلی خاص یا دیوار اتاق خود چسبانده است.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید