Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین کبیرزاده  روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق تفاهم نامه منعقده، ساماندهی گلزار شهدا با مشارکت این نهاد و سازمان شهرداری ها و دهیاری های منطقه انجام می شود.

وی با اشاره به این که این شهرستان در دفاع مقدس  ۳۰۵ شهید،۵۶ آزاده و ۶۵۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهارداشت : شهدای این شهرستان در ۳۴ گلزار واقع در سه شهر و روستاهای منطقه آرمیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی با تاکید بر ضرورت مرمت تعدادی از گلزار شهدای شهرستان، خاطرنشان کرد : برای تحقق این مهم و تامین اعتبار آن نیز تدابیری اندیشیده خواهد شد.  

به گفته کبیرزاده با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بخش زیادی از تصاویر شهیدان نایین در نقاط مختلف شهر با همکاری شهرداری ها و دهیارها نصب شده و بقیه در دست اقدام است.

شهرستان نایین با ۳۰۵ شهید در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

استان  افزون بر ۵ میلیون نفری اصفهان ۹۷۵ گلزار شهید دارد که تک مزاری، ۲ مزاری و سه مزاری هستند و بزرگترین مزار شهیدان با بیش از هشت هزار شهید در شهرستان اصفهان واقع شده است.

۶۰۲۶//۷۱۳۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اصفهان انقلاب اسلامی دفاع مقدس شهرداری فرهنگ ایثار و شهادت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

نویسنده کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد