Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس فاتح، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: 13 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم نیکوکار استان هستند.
وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها امسال با شعار«با رنگ مهر رویایی را بسازیم» برگزار می‌شود، افزود: امسال مراسم جشن عاطفه‌ها در روزهای پنج شنبه 7 شهریور ماه در پایگاه‌های کمیته امداد و 8 شهریورماه در مصلی‌های نماز جمعه و 10 مهرماه در مدارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاتح با اعلام اینکه کمک های جمع آوری شده پیش از آغاز مدارس میان دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد، اضافه کرد: جشن عاطفه‌ها هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید و پیش از بازگشایی مدارس به منظور جذب کمک‌های مردمی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت اجرا می شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و آسان همچون تلفن گویای 096887، نرم‌افزارهای موبایلی «سکه» و «سنا» یا از طریق واردکردن کد #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت کمک‌های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند