Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفسر ورزشی یک شبکه تلویزیونی سوئد به شرایط بحرانی این روزهای تیم سابق سامان قدوس در لیگ برتر این کشور واکنش نشان داد. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه تلویزیونی SVT سوئد، دانیل نانسکوگ درباره شرایط بحرانی تیم اوسترشوندس گفت: برای من شرایط این تیم یک بحران واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که سال  گذشته آرسنال انگلیس را در لیگ اروپا شکست می‌دهد و نمایشگر یک فوتبال طوفانی است اما امروز شاهد چه چیزی هستیم.

این مفسر ورزشی سوئد ادامه داد: همه چیز از زمانی شروع شد که اوسترشوندس بازیکنانی همانند سامان قدوس را فروخت و آنها اکنون ستاره تیم‌های خود هستند. بازیکنانی هم جایگزین شدند که رزومه آنها را نداشتند و از نظر فنی نیز به سطح‌شان نمی‌رسیدند. به نظرم اوسترشوندس باید دوباره بازیکنانی را در اختیار بگیرد که همانند قبلی‌ها (سامان قدوس، بروا نوری، کن سما) با قلب‌شان بازی کنند. این کار آسانی نیست اما باید به این شرایط بازگردند.

سامان قدوس سال گذشته با درخشش در بازی‌های اروپایی اوسترشوندس سوئد مورد توجه تیم‌های مطرح اروپایی قرار گرفت و در نهایت به آمیای فرانسه پیوست.

اعلام زمان بررسی پیشنهادهای رسمی کاوه رضایی توسط کلوب بروژ

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سامان قدوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامان قدوس سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار

با آغاز فصل نشا یا همان کشت برنج در زمین‌های کشاورزی، رشته «فوتشال» در مازندران اجرا شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فوتشال ورزشی است که هر سال چند روز بازی می‌شود! در آغاز فصل کشت برنج ، جوانان روستاهای مازندران که زمین زراعی خود را آب گرفته و با زیر و رو کردن گل، آماده کاشتن بوته‌های برنج می‌شوند، اقدام به بازی سنگین و نفسگیری به نام فوتشال می‌کنند که با حضور اهالی محل همراه است.

این عکس‌ها از فرشید سگار در روستای ریحان آباد گلوگاه است که برای اولین بار در زمین شالیزار خود دروازه کاشتند و مسابقه فوتبال برگزار کردند تا فصل برنج را با شادی شروع کنند.

 

دیگر خبرها

  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد