Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:07:55 GMT

توضیح معاون فرهنگی وزارت ورزش درباره اظهارات مهدی تاج

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۷۰۵۰

توضیح معاون فرهنگی وزارت ورزش درباره اظهارات مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بدنبال پخش اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال درباره محرومیت خبرنگاران، عبدالحمید احمدی گفت: موضوع جلسه پیشگیری کاهش خشونت در ورزشگاه ها و گزارش اقدامات انجام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و سایر نهادهای ذی ربط بود.

وی ادامه داد : بخشی از صحبت های آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه راجع به مقررات انضباطی لیگ نوزدهم به صورت تقطیع شده در رسانه ها منعکس شد که واکنش همکاران رسانه ای را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: طبعا این جانب به عنوان معاون وزیر و رییس انجمن ورزشی نویسان ایران در مقام توضیح یا پاسخ درباره سخنان رئیس فدراسیون فوتبال نبوده و نیستم لکن این که ادعا شده موارد مطرح شده راجع به محرومیت خبرنگاران همراه با تایید از سوی اینجانب بوده است، به هیچ وجه صحیح نبوده و نه در جلسه فوق و نه در هیچ موقعیت دیگر با محرومیت خبرنگاران و اصحاب رسانه همراه و هم رأی نبوده ام.

احمدی درباره حمایت های معاونت فرهنگی از مجموعه وزین رسانه های ورزشی کشور گفت: به گواه همکاران و برای نظم بخشیدن و تسهیل حضور همکاران رسانه ای در مجموعه رویدادهای ورزشی داخلی و خارجی انجام شده در سالیان اخیر و ساماندهی وضعیت رسانه ای لیگ برتر فوتبال و به ویژه لیگ نوزدهم تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته ام و امیدوارم با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این مهم با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در جلسات متعدد هفته های اخیر در جهت تأمین شرایط بهتر کاری برای همکاران رسانه ای محقق شود.

معاون وزیر ورزش در پایان با تاکید بر حق نقد و سئوال برای رسانه ها گفت: امیدوارم در اظهارنظرها و نقدها که حق مسلم اهالی رسانه است از دایره حق و انصاف خارج نشویم و همواره بر مدار آن حرکت کنیم که بطور قطع رضایت خلق و خالق را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 4703291 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالحمید احمدی وزارت ورزش و جوانان مهدی تاج تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان گابریل کالدرون آندره استراماچونی کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتبال سپاهان اصفهان جام جهانی تکواندو کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 

کیومرث هاشمی به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد برگزاری مراسم‌های پس از درگذشت استاد اسکویی گوینده رادیو ورزش را بصورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت استاد اسکویی از گویندگان قدیمی رسانه و رادیو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داد پیکر این پیشکسوت عرصه رسانه‌های ورزشی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سید محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی خواست بصورت ویژه پیگیر برگزاری مراسم‌های این چهره شناخته شده ورزش ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم