Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم خانواده در تبریز خبر داد. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سرهنگ پاسدار الیاس گل‌محمدزاده عصر امروز در نشست خبری سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر سپاه پاسداران اظهار داشت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ ورزش بین خانواده‌ها، پُر کردن اوقات فراغت و جلوگیری از مشکلات جسمانی و خانوادگی، اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات فرزندان دختر انجام شده و ما میزبان فرزندان پسر هستیم و با آمادگی کامل میزبان این دوره خواهیم بود.

وی افزود: این مسابقات در 12 سالن و با حضور 2 هزار نفر از سراسر کشور برگزار خواهد شد. سپاه عاشورا با تمام توان میزبان این دوره خواهد بود و این یک فرصت فوق‌العاده‌ای است که بتوانیم ظرفیت تبریز را نشان بدهیم.

سپاه روح‌الله استان مرکزی رتبه برتر جشنواره "شمیم خانواده" سپاه پاسداران را کسب کردتیم سپاه همدان قهرمان رشته‌های دارت و آمادگی جسمانی در جشنواره شمیم خانواده شددومین جشنواره شمیم خانواده در همدان با شرکت 219 تیم ورزشی برگزار شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا ادامه داد: برای میهمانان این مسابقات برنامه‌های فرهنگی مختلفی هم تدارک دیده شده و در شمیم شهدا، برنامه‌هایی مانند شبی با شهدا خواهیم داشت. همچنین برنامه تبریز گردی برای میهمانان هم در نظر گرفته‌ایم.

گل‌محمدزاده یادآور شد: ارگان‌های مختلفی برای برگزاری این رویداد در کنار سپاه عاشورا بوده‌اند که از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم. یکی از ویژگی‌های مهم سپاه قرار داشتن آن  در کنار مردم است. سپاه بدون مردم معنا ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در گام دوم انقلاب قرار گرفته و چهل سالگی انقلاب را دیده‌ایم. ان‌شاءالله با تربیت فرزندان مستعد، انقلاب چله‌ها به خود خواهد دید.

انتهای پیام/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمد طاهریان‌مقدم اظهار کرد: در این جشنواره تاکید بر غذاهای بومی محلی شهرستان و آش کمای انغوزه است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران ادامه داد: غذاهای سنتی از نظر داشتن مواد مغذی، ویتامین‌ها و املاح ارزش غذایی بالایی دارد، شهرستان چناران غذاهای سنتی زیادی دارد که برخی از آن‌ها به فراموشی سپرده شده‌اند؛ هدف از برگزاری این جشن‌ها احیا سنن و آداب رسوم گذشتگان است که با شناسایی و حفظ آن‌ها می‌توان به سلامت خانواده کمک کرد.

وی با بیان این که برپایی جشنواره عاملی برای افزایش شور و نشاط در خانواده‌ها است، تصریح کرد: جشنواره غذاهای سنتی، موسیقی محلی و همچنین بازدید از مزارع گیاهان دارویی با مشارکت اقامتگاه بوم‌گردی منیژگان در روستای آبگاهی در مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

طاهریان‌مقدم افزود: برنامه‌های این جشن شامل اجرای موسیقی سنتی، اجرای سرود و جشنواره غذاهای سنتی، نمایشگاه گیاهان دارویی و محصولات خانگی، دست بافته‌های زنان و دختران روستایی است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران یادآور شد: آش انغوزه یکی از غذاهای سنتی این شهرستان است که بیشتر در دامنه کوه‌های هزار مسجد در بهار رشد می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود