Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، معصومه کاظم زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: تامین مسکن مناسب جهت خانواده‌های تحت پوشش از برنامه‌های اولویت دار بهزیستی است که در هفته دولت، ۹ واحد مسکونی برای مددجویان و خانواده‌های دو معلولی با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال تکمیل و افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با کیفیت و استانداردهای سازمانی احداث و تکمیل شده است، گفت: ۱۴ واحد مسکونی مربوط به خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول در مرکز شهر لامرد با پیشرفت بسیار خوبی همراه بوده است که امیدواریم با حمایت خیراندیشان شاهد تسریع در تکمیل این واحدها باشیم.

کاظم زاده افزود: بهزیستی لامرد در دولت تدبیر و امید (طی سالهای ۹۲ تا پایان سال ۹۷) حدود ۶۵۰ واحد مسکن به مرحله تکمیل و بهره برداری رسانده که این حرکت با حمایت همه جانبه دولت استمرار خواهد داشت. 

این مسئول تصریح کرد: این اداره در سال گذشته موفق به احداث و تکمیل ۹۴ واحد مسکونی با اعتباری بالغ‌ بر ۷ میلیارد و ۵۰۲ میلیون و ۹۷۵ هزار ریال شد که این خانه‌ها در اختیار گروه هدف قرار گرفته است.

کاظم زاده تصریح کرد: بهزیستی لامرد از سال ۸۹ تاکنون طی تفاهم نامه‌ای با بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توانسته است ۷۸۷ واحد مسکونی را تکمیل کند و به مددجویان تحت پوشش واگذار کند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها

علیرضا انجلاسی گفت: براساس جزء ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود.

وی با بیان اینکه پیش از این مستمری مددجویان توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شد، درباره مستمری مددجویان گفت: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای یک نفره ماهیانه (۹۹۳۷۲۰)، ۲ نفره (۱۴۱۹۶۰۰)، ۳ نفره (۱۹۷۸۴۴۰)، چهار نفره (۲۵۵۵۲۸۰) و خانواده پنج نفره و بالاتر (۳۱۲۳۱۲۰) تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور