Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخابیش درباره برترین گلزن فوتبال زنان در مراسم برترین ها گفت: حقم بود که امسال بتوانم عنوان بهترین بازیکن ایران را به دست آورم چرا که فصل خوبی را پشت سر گذاشته ام، گل های زیادی را به ثمر رسانده ام و تاثیر زیادی در موفقیت تیمم داشته‌ام. اما من به عنوان بهترین بازیکن انتخاب نشدم حتی نامم در بین گزینه ها نیز نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش فوتبال زنان در ادامه افزود: کسانی که سال گذشته لیگ زنان ایران را پیگیری کرده اند می‌دانند که این حق من بود به عنوان برترین بازیکن انتخاب شوم. امسال حتی در مراسم برترین‌ها تیم فوتبال ساحلی نیز وجود نداشت، وجود بانوان در چنین مراسمی می تواند باعث افزایش کیفیت شود.

قنبری در ادامه در  پاسخ به این سوال که بین جوایز مردان و زنان در بخش برترین‌ها تفاوت وجود داشته این را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: بعد معنوی جوایز برایم مهم تر است اما چنین تبعیض هایی بین زنان و مردان خوب نیست. فارغ از مسائل مالی حتی تندیس من به عنوان برترین گلزن با تندیس برترین گلزن مرد نیز فرق داشت که حرکت خوبی نبود.

وی گفت: شاید لیگ فوتبال ساحلی شناخته شده نباشد ولی عدم حضور آنها در مراسم کار قشنگی نبود. من از حق خودم دفاع کردم، اعتراضم به حق بوده، می دانم که زهرا سربالی نیز جزو بازیکنان خوب است اما من تنها از حق خودم دفاع کردم.

ملی پوش فوتبال زنان درباره اردوهای تیم ملی نیز تصریح کرد: دوباره در تعطیلات حضور داریم، در حال استراحت و ریکاوری هستیم و منتظر شروع رقابت‌های لیگ برتر هستیم.

کد خبر 4702864 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: زهرا قنبری فوتبال بانوان فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان گابریل کالدرون آندره استراماچونی کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتبال سپاهان اصفهان جام جهانی تکواندو کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس

توهین به شان زنان در هیچ جای دنیا کار مورد تاییدی نیست.

طرفداری | پیمان بابایی از زنان پرسپولیسی حمایت کرد.

یکی از لیدرهای سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان