Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@17:00:27 GMT

آمبولانس های جدید در راه است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۷۷۲۴

رئیس سازمان اورژانس کشور از الحاق 280 دستگاه آمبولانس مجهز به همه ی امکانات در هفته جاری به دانشگاه های پزشکی کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

کولیوند در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره به افزایش بالگردهای اورژانس از 7 فروند به 42 فروند گفت: در طول یکسال گذشته 27 هزار مصدوم بوسیله بالگرد جابجا شدند که 65 درصد آنان مستقیما به اتاق عمل رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر سازمان بهداشت جهانی قبل از این ایران در ردیف 8 کشورهای جهان به لحاظ حوادث ترافیکی قرار داشت که هم اکنون به ردیف اول در اسناد این سازمان رسیده ایم.

وی افزود: اورژانس کشور هم اکنون 330 موتور آمبولانس در اختیار دارد که قسمت عمده آنها در اورژانس تهران مستقر هستند و روزانه با انجام 1200 ماموریت، زمان رسیدن به مصدوم را از 38 دقیقه به 10 دقیقه کاهش داده اند.

او گفت: ماموریت های این سازمان از یک میلیون و 700 هزار ماموریت به حدود 4 میلیون ماموریت در سال افزایش یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه با بیان اینکه این سازمان آمادگی کامل برای خدمت رسانی به عزاداران ایام محرم و زائران اربعین حسینی دارد، افزود: برنامه ریزی های لازم از اربعین سال گذشته آغاز شده و همکاران جلسات متعددی با سایر دستگاه های همکار برای ساماندهی خدمات داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اورژانس کولیوند آمبولانس موتورلانس اربعین محرم مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل نداردبرای همراهی فراجا در اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت های پلیس با قوت ادامه دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار "احمدرضا رادان" در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار کرد: من با قاطعیت اعلام می کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران،پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش های دریافتی 90 درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز