Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@05:04:19 GMT

همهمه و مشاجره لفظی در پارلمان به دلیل تاخیر غیرمعمول

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۸۱۶۹

همهمه و مشاجره لفظی در پارلمان به دلیل تاخیر غیرمعمول

خبرگزاری فارس: نشست امروز مجلس (سه‌شنبه ۵ شهریور ۹۸) با گذشت حدود یک ساعت به دلیل به حد نصاب نرسیدن نمایندگان هنوز آغاز نشده است.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این تاخیر در آغاز نشست علنی مجلس گفت: با توجه به اینکه در هفته دولت به سر می‌بریم، نمایندگان برای همراهی با وزرا به منظور افتتاح پروژه‌های مختلف در حوزه‌های انتخابیه تیم دولت را همراه می‌کنند و به همین خاطر نشست امروز هنوز شروع نشده است و مجلس برای آغاز نشست حد نصاب ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق آیین‌نامه مجلس نمایندگان اجازه دارند تا تیم اجرایی را در برنامه‌های مختلف در سطح رئیس جمهور، معاون اول و وزرا همراهی کنند و این همراهی کاری غیرقانونی تلقی نمی‌شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: طبق آیین‌نامه مجلس حداقل باید ۱۹۴ نفر از نمایندگان در صحن حضور داشته باشند تا جلسه رسمیت پیدا کند.

همهمه و مشاجره لفظی در پارلمان به دلیل تاخیر غیرمعمول

نشست علنی مجلس امروز با تاخیر بیش از یک ساعته آغاز شد؛ مشاجره لفظی و بالا گرفتن بحث بین نمایندگان درباره علت این تاخیر غیر معمول از حواشی پیش از آغاز جلسه علنی بود.

به گزارش فارس، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تاخیر بیش از یک ساعته برگزار شد.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی است نمایندگان به علت افتتاح پروژه‌های مختلف در حوزه‌های انتخابیه خود به مناسبت هفته دولت هستند.

بر اساس آخرین پیگیری، در داخل جلسه مجلس پیش از آنکه علنی شود، همهمه‌ای بین نمایندگان وجود داشت و بین برخی از آن‌ها مشاجره لفظی پیش آمده بود. این مشاجره بیشتر مربوط به علت عدم هماهنگی نمایندگان و حضور در حوزه انتخابیه برای افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت عنوان می‌شود.

پزشکیان: تاخیر در آغاز نشست امروز مجلس به دلیل نبود تعداد زیادی از نمایندگان بود

نایب رئیس اول مجلس گفت: تاخیر در آغاز جلسه علنی امروز مجلس به خاطر نبودن تعداد زیادی از نمایندگان بود که در حوزه‌های انتخابیه به سر می‌بردند.

به گزارش فارس، مسعود پزشکیان درآغاز نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 5 شهریور 98) با اشاره به تاخیر در آغاز نشست علنی امروز مجلس گفت: تاخیر در آغاز جلسه علنی امروز به خاطر تاخیر نمایندگانی بود که در مجلس حضور نداشتند و در حوزه انتخابیه به سر می‌بردند.

نایب رئیس اول مجلس اظهار داشت: نمایندگانی هم که در مجلس حضور دارند عزیزانی هستند که علیرغم اینکه می‌توانستند در حوزه‌های انتخابیه باشند اما اینجا حضور دارند و از آنها تشکر می‌کنم.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: غیبت نمایندگان نشست مجلس تاخیر جلسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 6090513 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد