Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@19:27:37 GMT

تربیت نسل جدید نسخه شفابخش مشکلات فرداست

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۸۶۰۱

تربیت نسل جدید نسخه شفابخش مشکلات فرداست

به گزارش ایکنا اصفهان، عباس رضایی، استاندار اصفهان، شب گذشته 4 مرداد ماه، در آئین اختتامیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: جشنواره‌های متعددی در اصفهان برگزار شده است که همه حکایت از این دارد که علی رقم مسائل و مشکلات متعدد معیشتی، مردم هنوز زنده و شاد و امیدوار هستند و این یکی از دستاوردهای بزرگ این جشنواره‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امروز با حضور شما میهمانان گرانقدر ترنم شادی کودکان و نوجوانان اصفهانی دو چندان شده و شور و نشاط مضاعفی اصفهان را فرا گرفته است.
استاندار اصفهان افزود: اصفهان به عنوان شهر پایلوت شبکه‌های شهرهای دوستدار کودک، شهر خلاق و پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی افتخار دارد که میزبان سی و دومین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان باشد. فیلم‌هایی از 27 کشور دنیا در این جشنواره حضور داشته باشند که این نشان دهنده دیپلماسی فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رضایی خاطرنشان کرد: وقتی از کودکان صحبت می‌کنیم، سخن از فردا است. اگر امروز بخواهیم به نسخه شفابخشی برای مشکلات اجتماعی و غیره برسیم، باید بر روی تربیت نسل جدید سرمایه گذاری کنیم. اگر به رسانه‌ها و علاقه‌مندی‌های امروز کودکان و نوجوان دقت کنیم به این نتیجه می‌رسیم که برای آموزش باید از روش‌های نو و خلاقانه استفاده کنیم.
وی گفت: باید هنرمندان را ترغیب کرد که از این مسیر و از زاویه هنر به کمک جامعه آمده تا مضامین ارزشمند و هنجارها را به نسل جدید بیاموزیم. اصفهان در طول تاریخ، با فرهنگ غنی خود در عرصه‌های مختلف با انواع هنرها نقش بی‌بدیلی در توسعه فرهنگی کشور داشته است.
رضایی تصریح کرد: در این جشنواره گام‌هایی برای حضور کودکان کار، کودکان معلول و ناشنوا و همچنین حضور سینماهای سیار در 123 نقطه کشور و به ویژه مناطق سیل زده و پخش فیلم‌های منتخب جشنواره در همه استان‌ها و مناطق کمتر برخوردار شهر اصفهان برداشته شده و ثابت شده که ما سینما را برای همه کودکان می‌خواهیم و این نشان از برنامه ریزی خوب و دقیق برگزار کنندگان جشنواره دارد. در پایان از برگزار کنندگان جشنواره تشکر می‌کنم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اصفهان اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان نشاط اجتماعی نسل جدید توسعه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)

عصر ایران ــ ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک پراید در چاله‌ای افتاده و کودکی می‌گوید که فرونشست است.

گزارش را این‌جا ببینید

اصفهان به دلیل برداشت بی‌رویه آب از زاینده‌رود و چاه‌ها در معرض فرونشست است و چاله‌ها و شکاف‌ها حالا به درون شهر و زیر پای مردم رسیده اما مسوولان همچنان نمی‌توانند یا نمی‌خواهند جلوی برداشت بی‌رویه آب از زاینده‌رود و چاه‌ها زیرزمینی را بگیرند. این گزارش را در این باره ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصاویری ترسناک از اصفهان که مسئولین نمی‌خواهند باورش کنند/ وقتی تصمیمات هیجانی مدیران در دو دهه، ۱۸ میلیون سال تلاش طبیعت را به باد می‌دهد (فیلم) کارشناس تکتونیک: تا سال ۱۴۰۹ اصفهان تبدیل به بیابان می شود / ۴۵ برابر نرخ جهانی در اصفهان فرونشست داریم

دیگر خبرها

  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است