Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:47:18 GMT

هاشمیان نظاره گر بازی تیم ملی نوجوانان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۸۶۵۰

هاشمیان نظاره گر بازی تیم ملی نوجوانان

تیم ملی نوجوانان که در تورنمنت چین و هم چنین کافا نتایج ضعیفی گرفته بود در بازی دوستانه با تیم عراق به یک پیروزی شیرین و دلچسب دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی دوستانه در همدان محل برگزاری بازی های مقدماتی نوجوانان آسیا برگزار شد و شاگردان حسین عبدی با سه گل حریف قدرتمند خود را شکست داند. گل‌های ایران در این دیدار توسط یادگار رستمی (۲گل) و امیر ابراهیم‌زاده به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل سوم ایران از روی نقط پنالتی وارد دروازه عراق شد. جالب اینکه وحید هاشمیان مربی تیم ملی با حضور در استادیوم شهید حاجی بابایی همدان از نزدیک نظاره گر این بازی بود. قرار است تیم ملی نوجوانان روز پنج شنبه هم یک دیدار دیگر در برابر عراق برگزار کند.

 

تیم ملی نوجوانان پیش از این در تورنمنت کافا دور از انتظار ظاهر شد و به تیم هایی چون افغانستان و تاجیکستان باخت اما نمایش شاگردان حسین عبدی در بازی با عراق نشان داد می توانیم با عملکرد خوب این تیم در بازی های مقدماتی جام ملت ها امیدوار باشیم.

نوجوانان وحید هاشمیان (مربی) تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نوجوانان وحید هاشمیان مربی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد

هواپیمایی سپهران از ایران کم تاخیر ترین شرکت در بین تمامی شرکت های بین المللی فرودگاه نجف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام رسمی کشور عراق ، هواپیمایی سپهران عنوان نخست کمترین تاخیر را در فرودگاه پرتردد نجف بدست آورد.

هواپیمایی سپهران در این رده بندی بالاتر از شرکت های مطرح جهان همچون قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین، فلای دبی و حتی هواپیما ملی عراق قرار گرفت و برگ زرینی در صنعت هوانوردی ایران را خارج از مرزهای کشورمان ثبت کرد.

هواپیمایی سپهران بیش از 208 پرواز در ماه به فرودگاه نجف از تهران و مشهد انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • صهیونیست‌ها راه کاروان‌های بشر دوستانه را مسدود کردند
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • قربانعلی‌پور نظاره‌گر بازی سرنوشت‌ساز لیگ (عکس)
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است