Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: مجموع اعتبارات ۷ پروژه‌ای که با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایسنا‌، رضا گلمحمدی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص مراسم همزمان بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان و آئین افتتاح ۷ پروژه ورزشی استان تهران به‌صورت ویدیو کنفرانس از سالن شهید ثامنی گفت: در این مراسم ۷ پروژه ورزشی استان تهران هم‌زمان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی شهید ثامنی راد که در سال ۱۳۹۰ شروع به کارکرده بود و متراژ این پروژه ۱۰۰۰ مترمربع است از اعتبارات استانی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده، پروژه دوم سالن ورزشی شهید ده عباسی اسلامشهر است که سال ۹۰ شروع به کارکرده بود و متراژ این پروژه ۱۰۰۰ مترمربع است که از اعتبارات ماده ۲۸ تکمیل‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: پروژه سومی که در آئین افتتاح هم‌زمان وزیر ورزش انجام می‌شود چمن مصنوعی آپرین اسلامشهر است که در سال ۸۹ شروع به کارکرده بود و متراژ این پروژه ۱۵۰ مترمربع است که از اعتبارات استانی تکمیل‌شده، سالن ورزشی شهید کلهر شهریار از پروژه‌های دیگر است آئین افتتاح است که سال ۹۶ شروع به کارکرده و متراژ این پروژه هم ۱۴۰۰ متر از اعتبارات ملی تکمیل‌شده است.

گلمحمدی تصریح کرد: چمن مصنوعی الهیه بهارستان پنجمین پروژه افتتاح‌شده این مراسم است که در ۹۷ شروع به کارکرده و متراژ این پروژه ۸۰۰ مترمربع است که از اعتبارات ملی تکمیل‌ شده است، از پروژه‌های دیگر قابل‌افتتاح این مراسم سالن ورزشی باغ شهرری می‌باشد که در سال ۸۹ شروع به کارکرده و متراژ این پروژه ۱۰۰۰ متر از اعتبارات استانی تکمیل‌شده است.

وی در ادامه گفت: هفتمین پروژه که توسط وزیر ورزش و جوانان به‌صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد سالن ورزشی گرمابسرد دماوند است که این پروژه سال ۹۷با اعتبارات استانی تکمیل‌شده و متراژ این پروژه ۸۰۰ مترمربع می‌باشد.

گلمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات ۷ پروژه‌ای که با حضور وزیر ورزش به بهره‌برداری رسید ، ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروژه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه جوانان به شرح زیر است: ۱- شایان تمدن از اصفهان ۲- محمدحسین نعمتی از تهران ۳- پارسا قربانی از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال