Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آمریکا قصد دارد برنامه‌ای را برای محافظت از سامانه‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ و اطلاعات رای دهندگان اجرا کند. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مقام‌های آمریکایی به شدت نگران حملات بدافزارهای باج گیر به سامانه‌های انتخابات ریاست جمهوری 2020 هستند و قصد دارند برنامه گسترده‌ای را برای محافظت از اطلاعات و داده‌های رای دهندگان آمریکایی و سامانه‌های انتخاباتی اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار سابق ترامپ: او از انتخابات 2020 انصراف خواهد داد

بر اساس این گزارش، سامانه‌های انتخاباتی آمریکا که شرایط رای دهندگان را پیش از شرکت در انتخابات مورد بررسی قرار می‌دهد، در جریان انتخابات 2016 میلادی توسط هکرهای روسی هدف قرار گرفت، هکرهایی که قصد جمع آوری اطلاعات را داشتند.

مقام‌های اطلاعاتی آمریکا اکنون نگران آن هستند که هکرهای خارجی در انتخابات 2020 نیز تنها پایگاه اطلاعاتی رای دهندگان آمریکایی را هدف قرار خواهند داد بلکه تلاش می‌کنند تا در روند انتخابات دخالت کرده و یا اطلاعات و داده‌ها را مختل کرده یا به طور کامل نابود کنند.

یک مقام ارشد آمریکایی در این باره گفت: ما خطراتی را که علیه این سامانه‌ها وجود دارد، بسیار بالا ارزیابی می‌کنیم.

آژانس امنیت زیرساخت و امنیت سایبری آمریکا نیز نگران آن است که پایگاه اطلاعاتی رای دهندگان هدف حملات بدافزارهای باج گیر قرار داشته باشد.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم

گروه‌‌های اپوزیسیون در شبکه‌های خود از بیداری دانشجویان و استادان دانشگاه در آمریکا و اروپا در دفاع از فلسطین ابراز نگرانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است