Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@15:26:35 GMT

همین را می‌خواستید آقای تاج؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۹۵۳۰

دنیای ورزش تورنتو نوشت: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عادت دارد که درمورد موضوعاتی که به اقتدار فدراسیون ربط دارد، کمی بزرگ‌نمایی کند و ماجرای صحبت‌های تاج درمورد محرومیت چهار ساله خبرنگاران هم، به خوبی این موضوع را نشان داد.

چند روز پیش بود که مهدی تاج اعلام کرد که خبرنگاران در صورت پرسیدن سوالاتی که بازی ربط ندارد، با محرومیت چهار ساله مواجه خواهند شد، اما بعد از گذشت چند روز مشخص شده که تاج، در این مورد اشتباه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجرایی که در واقع رخ داده است، مربوط به جام ملت‌های آسیا 2015 است و در آن مسابقات یک خبرنگار ایرانی خلاف قوانین مسابقات عمل کرده و با محرومیت پنج ساله از رویدادهای زیر نظر AFC روبه‌رو شده است. این ماجرا در دیدار پلی‌آف سایپا در لیگ قهرمانان آسیا هم رخ داد و این باشگاه سایپا بود که با جریمه مواجه شد. به‌نظر می‌رسد تاج در وسط صحبت‌هایش خواسته از اقتدار فدراسیون دفاع کند و پیش‌تر هم این صحبت‌ها را درمورد محرومیت  شنیده بود و این دو موضوع را با یکدیگر اشتباه می‌گیرد و حرف‌های عجیبش را می‌زند.

این قضیه هم تا جایی بازتاب پیدا می‌کند که وزیر ورزش و جوانان هم از اهمیت خبرنگاران سخن می‌گوید و به‌نوعی پشت تاج را خالی می‌کند. این در حالی است که معاون وزیر در همان جلسه‌ای که تاج این حرف‌ها را زده حضور داشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر: فقط تلفنی با دوستانم صحبت می‌کنم.

سلنا گومز، خواننده و بازیگر ۳۱ ساله آمریکایی که بالاترین تعداد دنبال کننده را با ۴۲۹ میلیون کاربر به عنوان یک زن در اینستاگرام دارد، اعلام کرد که خود از این رسانه اجتماعی بیرون آمده

او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و  دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درآمد سلبریتی‌ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

دیگر خبرها

  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر