Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان حج وزیارت گفت: بر اساس آمار‌های ارائه شده در ۴ واحد پخت نان از ابتدای ایام حج تا کنون بالغ بر یک میلیون و ۹۴۲ هزار قرص نان پخت و توزیع شده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان حج و زیارت همراه با نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با حضور در نخستین واحد نان صنعتی حج و زیارت در مکه برای نخستین بار امسال دایر شد از وضعیت فعالیت این مجموعه بازدید کرده و از تلاش‌های انجام شده در این حوزه قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی رضا رشیدیان و حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در نانوایی الریاعیه مکه مکرمه که توسط اداره کل تغذیه و تدارکات سازمان حج و زیارت تجهیز و از ابتدای ایام حج راه اندازی شده دیدن کردند.

بخش اعظم نان زائران ایرانی توسط این نانوایی و آشپزخانه‌های در اختیار سازمان حج و زیارت، تامین شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اینکه نان‌های تولید شده در کارخانه‌های کشور میزبان عموما با ذائقه زائران ما سازگاری نداشت امسال که برای نخستین بار اقدام به انتقال این تجهیزات پخت نان صنعتی از کشور به مکه کردیم.

وی عنوان کرد: تمام دستگاه‌های این نانوایی توسط اداره کل تغذیه و تدارکات نصب و راه اندازی شده و در عمل توانستیم بخش عمده‌ای از نان زائران ایرانی را بر اساس ذائقه زایران کشورمان پخت و توزیع کنیم.

وی افزود: بر اساس آمار‌های ارائه شده در این ۴ واحد پخت نان از ابتدای ایام حج تا کنون بالغ بر یک میلیون و ۹۴۲ هزار قرص نان پخت و توزیع شده است.

وی اظهار کرد: فقط طی روز گذشته بیش از ۵۶ هزار قرص نان پخت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرص نان حج و زیارت نماینده ولی فقیه حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسئولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی‌های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم‌های مطهر ائمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • بعد از ۹ سال وقفه؛ چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / سهمیه ارز زائران اعلام شد + جزئیات
  • اختصاص ۵۰۰ یورو ارز مسافرتی به زائران حج
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب